|
ditispablo
|
zoo goeie bakken op wijk..zie ik nou Littleman gaan. En Peet natuurlijk. Hooooooog. have fun
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ook vrij, we hou kontaktttt Riesss , was een pittige sessie vanmorgen, kind of survival.... In ieder geval het gevoel dat ik nog leef ,, lekkerrrrrrrr
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
WaZ was gsjellig op soon tuupiese hollandse manier: stervenskoud, regen regen regen, vlagerig en toch een smile van oor tot oor Apropos Sjon, wees blij dat jij nu niet die zoute teringzooi van je kites af moet spoelen... schijnt plakkerig zand te heten
|
|
|
the littleman
|
Waas zeker ff lekker goed kado van mezelf. Hahaha
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
mogen wij je ook vandaag feliciteren met je verjaardag???
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Mafkees, vandaar die grootste grijns grijns midden tussen ons, de regen en de survival vlagen door... van harte gefeliciteerd
|
|
|
FlyingHigh
|
Gefeliciteerd Patrick nog vele jaren ouwe John, beterschap gozer We zijn weer in het land, maar tering wat was het koud toen ik schiphol uitstapte zeg Deze week maar eens ff kijken of ik nog mijn kite uit het tassie kan halen. Hoogste tijd voor een lekkere sessie
|
|
|
pewpew
|
Morgen te doen op schellinkhout qua wind richting?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wat denk je zelf?? Check op kitehigh de spot: Kopje ' Spots' aanklikken... ff kieken bij Schellinkhout en tsjakka... (diz de directe link) http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Schellinkhouten bekijk bij welke windrichting de spot gaat en wanneer niet... Tot 14:00 gaat t morgen nog (alleen de wind is niet echt veel) Daarna neemt i wel toe, MAAR draait i naar NW = erg ongunstig en vlagerig...
|
|
|
Daaninstallatietechniek
|
Wijk aan zee vanaf een uur of 12 was echt top lekker zonnetje en veel wind, vandaag m'n eerste frondroll gemaakt : - ))
|
|
|
the littleman
|
Bedankt heren voor de hartverwarmende felicitaties
|
|
|
Giertje
|
25 november en 4 december 3 graden ja en wie is er aan het kiten en wordt ondanks al deze ontberingen toch een jaartje ouder ??? Gefeliciteerd Patrick.
|
|
|
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Mooie fotos hopen op een volgende storm sessie .Was gister op wijk ook een aardige sessie jammer van de regen maar dat kwam goed uit had me zonnebrand toch niet mee
|
|
|
the littleman
|
Haal de snowboards maar weer tervoorschijn we gaan weer snowkite
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
NAT denk ,we houden het in de gaten....missch vanaf een uurtje of een a twee
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
....missch vanaf een uurtje of een a twee Pier... of?
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik kan vandaag ff ni. Meissie moet om 15 uur werken. Helaas. Ga vandaag eens ff puzzelen. Heb 6 daagse Rio volgende week en wil mss ff naar Cumbuco gaan dan.
|
|
|