franco
|
EN DAAR SLUIT IK MIJ HELEMAAL BIJ AAN RIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OOK IK NA DEZE DRIE SESSIES HELEMAAL GESLOOPT. wens jullie allemaal een fijne jaar wisseling toe. en voor 2013 een goed kite jaar. en natuurlijk veel liefde
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Haring High Zware sessie op schell vandaag met de 7. Lichaam helegaar brak van de voorgaande 3 top sessies en dat viel te merken. Ken merke dat je ouwer wor. Richard dit is niet je leeftijd maar de drank. Emmertje vanavond.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat een heerlijke laatste dag van het jaar topsessie en wat een lekkere harde wind jesus wat gingen we hoog volgens mij zag ik texel liggen
iedereen die ook maar iets met kiten te maken heeft een
GEZOND 2013 en de rest komt vanzelf
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
p.s mocht ik vanavond die 30 miljoen winnen dan varen we volgende week met z'n allen in een heeeeeel warm land
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ziet er uit dat jullie top sessie na top sessie hebben in NL. Ik zit in Zweden zonder kitespullen maar ook hier waait 't. Mijn topsessie bestaat uit alcohol en lekker eten . Wel jammer dat ik ze allemaal moet missen, ik hoop maar op het nieuwe jaar.
|
|
|
Langbeest
|
Ook lekker Frank.....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Beste wensen allemaal en op een goed nieuw windrijk jaar ! Was weer lekker op schel , 9 was niet te doen al ging het wel even heel hoog daarna de 7 maar gepakt en nog wat rondjes mee gedraaid ... peter je ging lekker met de gaastra dat konijntje had er gewoon even geen zin in ? Tot in het nieuwe jaar
|
|
|
Guit
|
Heeeeeee Kitersssssssssssssss de beste WENSEN voor 2013 dat we veel plezier mogen beleven aan onze top spot Wil komend jaar ff leren springen Hoop dat ik ut ff kan afkijken bij de kite kingsssssssssssss grtz Guit
|
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Was zeker een top dag weer effe air mailes gespaard wat een top kite is die park. Net als gister en zaterdag .
Allemaal alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar en hopen op veel dagen als afgelopen dagen
Nu maar aan de jagermeister en champagne
|
|
|
@LaurenS
|
Zo dat was weer ff lekker op schell, met Mr Green ging ik niet de lucht in vandaag. Toen mijn 9m2 gaystraa maar gepakt,, dat ging lekkerrrr Anyways het was weer een mooie oudejaarssessie op schell. Iedereen de beste wensen en een veilig en gezond 2013 !!!! De groeten , CU next year !!!!!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat we maar een te gek windjaartje mogen hebben!! Mensen maak er maar een te gek 2013 van en leef of het je laatste dag zal zijn!! See ya all next yearrrrrrrr
|
|
|
franco
|
denk al aan 2013 wie o wie nieuwjaars sessie ??????
|
|
|
Idefixe
|
(bazuin_kitesmiley)denk al aan 2013 wie o wie nieuwjaars sessie ??????
Ik doe morgen Wijk.
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Als ik niet te brak ben kom ik ook naar Wijk/IJmuiden.
|
|
|
PeeWee
|
Iedereen een TOP 2013 gewenst See joes
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Beste Wensen allemaal em heeft iedereen ze vingers nog? hopen op een windvol 35+ jaar
|
|
|
|
joosie
|
Met een volle buik van de oliebolle en appelflappen wens ik iedereen de beste wensen voor 2013 met veul wind
|
|
|
Langbeest
|
Iedereen de beste wensen en een gezond 2013
|
|
|
|