|
FlyingHigh
|
Ja Beun van harte gefeliciteerd man n Kwam je meissie gisteren nog tegen en die zei al dat je jarig zou zijn vandaag. 64 toch? Nog een jaartje en je krijgt je pas 65 en mag jij van je rust gaan genieten ouwe Maak er maar een leuk feestje van vandaag. Kom je ook nog een keertje kiten trouwens????
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wind staat er nog steeds voor morgenochtend. Ben rond half negen present op Schellie.
|
|
|
bredo
|
Wie o wie morgenochtend op wijk?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond dames en heren dank u voor de felicitaties ja word inderdaad wel tijd dat ik weer eens het water opga en de boel onveilig kom maken nog 1 weekendje en dan ben ik eraf JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Giertje
|
Goedenavond meneer Hans! De kreet JIHAAAAAAA komt me nog wel bekend voor maar kan je even een foto van je zelf ( een Selfie) op het forum plaatsen dan weet ik weer hoe je er uit ziet als ik je binnenkort tegen kom op het water. JIHAAAAAAA TOT ONDER DE KITE
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ga het morgenochtend na twee maanden winterstop ook maar weer eens proberen op schell. Hoop rond 09.00 uur.
|
|
|
the littleman
|
Gefeliciteerd mister black;) Ik ben er ook rond half 9 John, weer ff voor de ochtend gym!
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Als het morgenochtend waait ga ik ook even een paar uurtjes varen op Schellinkhout .. Hier nog even een foto van De Beun voor degene die hem niet meer zouden herkennen.. Ook te herkennen aan zijn strijdkreet Jihhhhaaaa.....
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Die foto is al heeeeeeeel oud Zwaffie!! Hier ziet hij er nog redelijk uit en vaart hij nog met best kites. Das lang geleden Zit weer ff in het buitenland, dus vandaag helaas er niet bij Ff aan het kijken, maar staat ook nul wind voor komende week in de voorspellingen Dat wordt weer klussen dan maar. Hef fun vandaag gasten!!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net weer terug van Schellie heb van 10 tot 12 kunnen varen met mijn 9 mtr Maar de wind kakte al aardig in ...toen ik wegging waaide het nog zo, n 14 knp. Hopelijk is het weekend nog wat (zondag)..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Stond er om 08.30 uur op met Patrick. Toen was de wind echt nog wel oké. Lekker kunnen varen anderhalf uur. Daarna kakte de wind er wat uit. Ach ja, was wel effies lekker. 3 uurtjes gevaren. Was wel effe gesellie met de mannen.
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo toch nog een top sessie geboekt met de 17. Rond 15:00 ging het gewoon hard waaien, moest van het water vluchten samen met Robbert (15m FS). 25knp is toch wel wat veel voor een 17m
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Nog iemand een leash meegenomen van schell die vastgemaakt zat aan de prullenbak?
|
|
|
riesie
|
Vandaag bij wijk aan zee, pier heeft een vriendje van me zijn blauwe brunotti onyx verloren. Heeft iemand m langs zien drijven?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo te horen word ik wel gemist op en rond het water mis jullie ook boy"s was het nou rood rechts of links JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OF INFLATE OR DEFLATE
|
|
|
|