PeeWee
|
Zo eerste meters met de Catalyst gemaakt. Soepel kitetje alleen mis ik nog een beetje de timing bij het springen. Laatste rakkie lekker hoog sprongetje, evenwicht verliezen (k@t surfschoentjes ) en hoppa gruwelijk op mijn linker oor/ kant hoofd gevallen. Staart tussen de benen en naar huis. Nu met een beetje koppijn op de bank. Morgenmiddag in de herkansing De mannen en jongens gingen trouwens weer lekker (hoog) op het ganzenplasje See joes.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Das minder prettig Peter... Waar gaat de meute morgen naar toe, als het de moeite is tenminste?
|
|
|
@LaurenS
|
Zo , wat ben ik blij dat ik naar Andijk ben gereden. Had mijn handjes vol aan de 11... ging weer lekker hoog en die downloops zijn echt bizar op dat ganzenplasje .. . Velly nice sesj ;-)
|
|
|
|
|
|
DM2008
|
IJmuiden was ook dikke prima, niet al te druk en voor elk wat wils: vrijwel glad bij de pier, mooie golven wat meer downwind. Om 1 uur begonnen met de 11m, die kon na een half uurtje de tas in want de wind trok goed aan! Hele dag met de 8m op lange lijnen gevaren, heerlijk!
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Niet de beste topsessie gehad op muiderberg maar t ging nog aardig. John, Herman en Bas hadden de beste wind al weggepikt van me Morgen weer heren?
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was lekker op Muiderberg vanavond, paar dikke raileys gedaan. Morgen maar ff als een pussy met straps ipv boots die s-bend oefenen .
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga zondag nog maar even aan de bak op M-blik ,ziet er goed uit
|
|
|
|
TBK
|
Ik ga zondag nog maar even aan de bak op M-blik ,ziet er goed uit Waarom morgen , het waait hier nu ook al goed ?!? Weer een gezellige avond gehad zeker.
|
|
|
@LaurenS
|
Waarom morgen , het waait hier nu ook al goed ?!? Weer een gezellige avond gehad zeker. Het leven bestaat niet alleen uit kiten mijn zoon ,alhoewel
|
|
|
TBK
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nice John,veel plezier met je nieuwe aanwinst
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mooi spul ik hoop dat het heel blijft. Ik ga zo rustig rijden richting Medemblik, om te foilen staat er toch wel genoeg wind.
|
|
|
Giertje
|
John dat ziet er weer gelikt uit! Wel jammer dat je vandaag geen tijd hebt om te kiten.
|
|
|
KappuhH
|
Eind vd middag Medemblik. Als iemand nog een Zeeko wilt testen laat het dan even weten...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooi boardtje John... Het lijkt weer aardig te waaien (N/NO ) nog mensen naar Edam vanmiddag .?. Ik ben er om een uurtje of 13.00
|
|
|