Langbeest
|
Yep was weer een prima ochtendje. Zag er inderdaad niet best uit enne Sander niet met te weinig wind naar het haventje varen
|
|
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Het was heerlijk, niet te druk en lekker windje en natuurlijk zonnetje erbij en heel veel bekenden
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi kloten zeg van die vent vreselijk, sta je wel even met een mond vol tanden te kijken Had de wind iets hard gehoopt vandaag en die kouwe troep heb ik nog echt geen zin in Iemand nog interesse in een C4 9m 2014 of C4 7m 2013 ?
|
|
|
ditispablo
|
guys, ik heb bij n val de buitenste insert van mn F-one trax 2012 eruit getrokken. Balen dus...Is dat nog te repareren of kwestie van prullenbak en door?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was wel ff lekker op Schel nog met de 12m, wel weer koud, volgende keer droogpak aan. Pablo, ff contact opnemen met een reparateur, misschien dat er nog wat van te maken valt maar insert er uit is meestal eind board. Je kan er misschien nog een grip pad op zetten en het als soort van oversized wakeskate gebruiken
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer lekker op schellie ...wind was iets minder als verwacht maar het ging nog best lekker Peter en ik zijn ook even naar het haventje bij Hoorn gevaren....leuke vlak water spot. Wij konden nog wel terug opkruizen ..verder was het weer behoorlijk druk En vandaag weer voor het eerst mijn droogpakkie aan gehad en dat was weer lekkker.. @Ditispablo..insert zijn nog wel weer goed terug te plaatsen info vd Berg (nieuw board is duurder)
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nu moeten we niet allemaal die secret spot hier gaan promoten, het is er absoluut niet geschikt voor beginners en drukte willen we daar ook niet toch?
|
|
|
@LaurenS
|
@Ditispablo..insert zijn nog wel weer goed terug te plaatsen info vd Berg (nieuw board is duurder) Heb dit natuurlijk,hoe kan het ook anders als sloper ook aan de hand gehad ,na reparatie en een paar sessies brak het hele zootje met insert en al wederom uit het board....
|
|
|
|
Giertje
|
Weg wezen uit die haven! Ja mag daar niet kiten zelf heb ik daar al een boete voor gekregen van 300 euro en het is nog link ook om er heen te varen zeker in een droogpak.
|
|
|
ditispablo
|
thx guys, toch maar eens kijken voor n nieuwe...
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
@ditispablo Ik heb dit ook gehad me met trax heb het 2 jaar geleden laten maken door de mannen van versus en top zetten nieuwe insert in en werken hem mooi met epoxie en dergelijke af enig minpuntje je blijft het wel zien als kleur epoxie maar kan weer prima varen . Dit probleem komt doordat door trillingen er ruimtekomt langs de insert en je houten board en door het varen komt er dan telkens een beetje water en dan gaat hout week worden met als gevolg je insert er een keer uitgetrokken word . Nieuw board is echt niet nodig mits het goed en vakkundig word gemaakt
|
|
|
|
|
|
joosie
|
Hele weekend werken, nou ja op schell niks gemist lees ik hier, zal morgen wel hetzelfde worden Hopelijk blijft het windje staan voor maandag en dinsdag
|
|
|
|
@LaurenS
|
Valt mee toch ,maandag 20 met een kleine plus ,idem dinsdag ,alleen ZO dan .....waar dan te gaan...Edam? ,of the secret spot
|
|
|
Tristan Phillips
|
Staat een z/zo windje. Gaat iedereen naar schellinkhout? Is er iemand op schellinkhout die kan vertellen hoe het daar is?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wil je gaan picknicken daar ? Want kiten gaat niet lukken..
|
|
|