|
|
Tim_GTS5
|
Mooie sundown sessie inderdaad
|
|
|
audi
|
Wie gaat er morgen naar schel? Ik ben er rond half 11.
|
|
|
|
audi
|
Lijkt een prima dag te worden
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Allemaal enorm bedankt dat jullie Schellwoodie helemaal leeg hebben gelaten zodat ik in mijn eentje een enorm lekkere sundown sessie had met de 12!
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Hahaha, worden jullie zeemannen dat naspoelen van je spullen nooit zat? En dan dat zand overal?
|
|
|
thelastV8
|
Nee nooit! Zee is prachtig
|
|
|
audi
|
Schel was weer lekker met de edge 13 En het eerste uur helemaal alleen.
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Als er weer zoveel "in je uppie kiten" dagen aankomen is het toch tijd voor dat op en neer laad anker
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Tja het was niet bijzonder maar gelukkig vaarbaar met de 11m edge. Nu wel met schone schoentjes terug naar de auto want er is een mooi zandpaadje door de modderpoel aangelegd vandaag.
|
|
|
|
|
audi
|
Zijn er nog mensen die morgen nog tijd hebben om naar schell te gaan?
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Hahaha, worden jullie zeemannen dat naspoelen van je spullen nooit zat? En dan dat zand overal?
Naspoelen? Nooit doen, nergens goed voor. Zand? Life is a beach!
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@audi ja wij (met erikvr) gaan s'ochtends naar schellin-koud, proberen rond 9'en weg te rijden uit amsterdam.
@frank82 ik spoel ook wel uit, maar heb ook wel vaak zo'n 'rash' in mijn nek. Ik smeer tegenwoordig er maar vaseline op zodat het wat minder schuurt.
vrijdag een wazje.
|
|
|
audi
|
Ok ben er tussen10 en half 11
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
@frank82 ik spoel ook wel uit, maar heb ook wel vaak zo'n 'rash' in mijn nek. Ik smeer tegenwoordig er maar vaseline op zodat het wat minder schuurt.
vrijdag een wazje.
Ik vul een bak met water en dompel het hele pak er een aantal keer onder, dit zodat al het zout er goed uit is.
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Pak spoel ik af en toe is uit. Als het pak goed zit nooit last van schuurplekken.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik flikker alles in de regenton, bar, schoentjes, handschoentjes, cap, pak en board. Pak zo nu en dan ook een keer onder de douche Droogpak alleen met regen(ton)water Me auto was ik ook ook met regentonwater
|
|
|
@LaurenS
|
Zit ik op het verkeerde topic ?,lekker belangrijk dat uitspoelen voor die pukkelnekkies ........ Ik ga zaterdag weer knallen in NH, zo dat wou ik ff kwijt
|
|
|