Leon aero2
Gast
|
Twijfel geval vandaag, maar ach denk dat ik m,n lieftallige 11m2 van gister toch even de lucht in ga gooien om te drogen. En wie weet dat de wind nog even beetje wil in de loop der dag!
@Michiel, wat een verhaal! Ben blij dat het allemaal goed afgelopen is, op een snee in de voet na dan!
|
|
|
Lex
|
Zie julllie zo weer ! Gelukkig niks ernstigs michiel!
|
|
|
Mriek
|
Ik sta met een overpowerd adrenalinegehalte klaar om te vertrekken dus laat maar komen die wind!!
|
|
|
Mriek
|
Op watersportweer ziet het er nog best aardig uit trouwens... en het gaat nog aantrekken
|
|
|
|
marc010
|
Je kan nou net varen met 13kn stoot 16 kn.... Er zijn enkele buien onderweg die nemen ook wat wind mee. Af en toe zon, maar vooral flinke buien op komst.
Voor morgen is er nog meer wind voorspelt, maar ook meer regen....
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Erg tegenvallende wind...maar goed...zou gaan vandaag, maar door communicatiefoutje liep het mis...maar zo te zien weinig gemist...misschien morgenavond nog ff beulen..
|
|
|
Mriek
|
Regen is niet erg, maar voor 13 knopen ga ik niet 2,5 uur reizen... hopelijk morgen niet te veel wind voor m'n 10M. Dan nu maar een grote pot thee, chocola en een zwijmelfilm...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Regen is niet erg, maar voor 13 knopen ga ik niet 2,5 uur reizen... hopelijk morgen niet te veel wind voor m'n 10M. Dan nu maar een grote pot thee, chocola en een zwijmelfilm... wijf
|
|
|
sam
|
El Rudo, noem eens één ding dat beter is dan een grote pot thee en een zwijmelfilm...
eerlijk zijn...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
El Rudo, noem eens één ding dat beter is dan een grote pot thee en een zwijmelfilm...
eerlijk zijn...
Ik hoop zo dat ie mijn naam gaat noemen? En dan hoeft ie van mij nog niet eerlijk te zijn ook! Net terug van het strand! Totaal niet mijn ding, soms beetje power, maar dan echt weer tijdje maar net aan. Duurde me te lang op die manier varen, dus ben hard huilend weggegaan!
|
|
|
Mriek
|
Ben uiteindelijk gaan hardlopen in de regen, maar volgens mij heb ik daarbij nog meer wind gevoeld dan jullie daar...
|
|
|
Lex
|
een baggerpoep was het
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben uiteindelijk gaan hardlopen in de regen, maar volgens mij heb ik daarbij nog meer wind gevoeld dan jullie daar...
haha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
een baggerpoep was het
Lex! Ook al terug? Frustrerend dagje toch wel he, zeker zo na gister! De frustratie moet eruit op de 1 of andere manier! K, ga de Absint fles maar is goed bij de kladden vatten.
|
|
|
Mriek
|
haha Oei, die deed pijn? Was het zo erg?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
frusterend dat ie nu wel gaat aantrekken:P maar ach ik heb weer centjes verdiend voor nieuwe gear:D
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha Oei, die deed pijn? Was het zo erg? Welnee, ben wel wat gewend! Mag eigenlijk ook helemaal niet klagen, zeker niet na zo, n dag als gister. Maar had het vandaag stiekem beetje over willen doen, op zijn minst beetje relaxt kunnen varen!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
frusterend dat ie nu wel gaat aantrekken:P maar ach ik heb weer centjes verdiend voor nieuwe gear:D
Ga je Slingshot opkopen?
|
|
|
hans
|
wat en k#t middag eerst weinig wind ,kom uit het water spullen weg!! incl. mijn autosleutels dus goed baaaaale
|
|
|
Lex
|
Waat Hans? Wat een eikels lopen en varen er ook rond! Ga je anders mee naar Leon om onze problemen weg te drinken ? Nieuwe gear Laurens? Heineken ?
|
|
|
JO'Neill
|
Pfffffff..wat een POEP wind!! 11 uur was ie lekker....nog een dubbele uitgehaakte kiteloop gemaakt maar na 12 was t echt RUK! BAH! Nu maar wachten tot de 31e....13 days egypt!!
|
|
|
~Kas
|
idd was egt bagger vandaag!
|
|
|
Lex
|
Haha volgens mij heb ik jou gezien Jo, jij was bij de geul bezig toch? Wat trouwens wel leuk was vandaag was dat je vanaf playa helemaal naar de zeehondenbank kon varen
|
|
|