ROBST3R
|
kunnen ze lekker oefenen met zulke weersomstandigheden! Ik zou ook zijn gegaan!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed. En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R?
|
|
|
D.D
|
Bedankt joey!:D
|
|
|
Spoon
|
Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed. En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R? To be old and wise you first have to be young and stupid...
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed. En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R? To be old and wise you first have to be young and stupid... Whehehe, Amen
|
|
|
|
|
DENNS
|
ben kwart over 4 op het autostrand!! komen er nog meer??
laterz
|
|
|
Spoon
|
Nog iemand hier dat spul van Naish aan de tand gevoeld? De omstandigheden waren niet al te best om een goed oordeel te geven volgens mij, maar wel over het opvangen van vlagen en stabiliteit Niet vloeken jij , naish wat is dat... iig een beter gekozen naam dan ocean rodeo dan verwacht je toch geen rustige, vriendelijke kite maar zon hellpaard op t water.. dan is naish (nice) beter
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed. En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R? To be old and wise you first have to be young and stupid... In onze sport is young and dead dichter bij dan je denkt. Dus ik denk er niet zo over helaas. Tevens bijzonder slechte reclame om een spot open te houden met weer een ernstig ongeval. Sorry Ron, zal niet meer vloeken
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nog iemand hier dat spul van Naish aan de tand gevoeld? De omstandigheden waren niet al te best om een goed oordeel te geven volgens mij, maar wel over het opvangen van vlagen en stabiliteit Niet vloeken jij , naish wat is dat... iig een beter gekozen naam dan ocean rodeo dan verwacht je toch geen rustige, vriendelijke kite maar zon hellpaard op t water.. dan is naish (nice) beter zeg waar woon jij dan kom ik ff langs met een end hout.....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ja breng maar in die Michiel heeft voorlopig toch niks anders te doen ghihi oh ik zie nu pas dat ie voor speun is. zeg ik ben nog even kiten ja?
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ga het straks proberen! Hoop dat de wind nog even blijft!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zeg, stelletje ouwe wijven, allemaal even duimen dat onderstaande schatje wederom onze kant op komt! dit is de laatste verwachting van a.s. zondag. dus..........
|
|
|
Spoon
|
schiedam ligt als het goed is op je weg richting t autostrand In onze sport is young and dead dichter bij dan je denkt. Dus ik denk er niet zo over helaas.
ik snap wat je bedoelt . En gister was het niet verantwoord om als beginner toch te gaan. Maar mij statement is bedoeld omdat er de laatste tijd wel heel erg snel wordt gezegd dat als je twijfelt je maar niet moet gaan. In dit geval heb jij daar niets over gezegd hoor maar ik wil gewoon aangeven dat je wel eens moet testen hoe ver je kan gaan omdat je als beginner niet weet waar je grenzen liggen... toch? je moet toch eerste weten waar die grenzen zijn? "als je twijfelt moet je niet gaan" ik twijfel nog steeds en kan gewoon varen... betekend dat dan dat ik maar langs de kant moet gaan zwaaien?? ik ben afgelopen dinsdag ok weer voor jan met de korte achternaam naar beneden gelopen om toch even te kijken en misschien te proberen. UIteindelijk is het gebleven bij alleen maar kijken.. Ik heb het verstand om te zeggen dat het te ruig is voor me.. anderen niet.. maar wanneer weet je of het te ruig wordt voor je? wanneer heb je je grens bereikt? Die gast van dat speedclimbing, weet even zn naam niet meer. Die klom binnen de minuut zonder touw naar boven.. Hij wist pas dat hij te ver was gegaan toen hij uitgleed en dood op de grond viel..(nogmaals, ik ben het niet met die gasten eens hoor.. misschien een mooi discussie puntje aanwakkeren..) (even iets anders.. er is bij mij een duidelijk verschil in frustraties als ik niet kan kiten.. Zo vind ik het vervelender als ik niet kan kiten omdat het te hard waait dan als de wind te zacht is :S. Hebben anderen dit ook??..) ps: en ik kan weer niet vanaaf.... pps: el rudo hoe gaat het met je opblaasding?
|
|
|
Spoon
|
ppps: ik zie dat mijn verhaal aardig "chaotisch" is. maar t is gioed bedoeld ..
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
#$$^@$ zooi, heel de week heb ik mijn 13m in de auto liggen.... Volgens Windguru was er bijna precies te zelfde voorspelling als gisteren dus dacht laat mijn 13m maar thuis deze heb ik nog niet nodig.......... Nu @ autoplaya maar 16knoopjes, lijkt mij niet genoeg voor mij 9m2 Waroo?¿ (98kilo) Of zit http://www.vliegerweer.nl/index.php/metingen/oostvoorne er weer eens naast? Wat denken jullie¿?¿?¿
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
zeg, stelletje ouwe wijven, allemaal even duimen dat onderstaande schatje wederom onze kant op komt! dit is de laatste verwachting van a.s. zondag. dus.......... ik zat al te duimen Ron, met deze grote duim.
|
|
|
R.B.
|
Sorry Mart je vraagt er om: SONJA BAKKEREN
|
|
|
|
ROBST3R
|
Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed. En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R? Ik ken de regels en kan doorvaren tot ik geen depower meer heb;-) Verders ben ik maar iemand die dingentjes uitprobeerd
|
|
|
marc010
|
Weekend wordt steeds minder, Toch nog 25 % kans op wisselvalig weer. laten we het hopen
Heb mijn kleinste strut van mijn 12 nagekeken ,eruitgehaald, opgeblazen , onderwater gedompeld en toch kan ik dat kleine gaatje niet vinden.... en is na een uurtje weer zacht.
duimen voor zondag, wil toch eens op de slufter kiten
groeten
|
|
|