|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Was trouwens gisteravond echt bizar weer, van 17.00 tot 21.00 op het water gestaan, met bijna meer water boven me als onder me. We werden wel bij zonsondergang getrakteerd op een mooi schouwspel, de bewolking trok iets weg aan de horizon en toverde een mooie lucht tevoorschijn. Jammer dat we geen fotograaf erbij hadden, zo'n achtergrond is wel ! Was de wind nog wel een beetje gebleven ?
|
|
|
d@ni
|
Ja, nadat je wegging trok hij weer lekker aan, goed kunnen varen en een beetje springen! Als de wind draait kakt ie meestal iets in, waarna hij weer goed aantrok. 't Was wel retevlagerig.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hey Leon,
dit ben jij toch?
Klopt!!!
|
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Nah, ben onderweg, maybe tot zo mannen.....
Heb je niet gezien Mart! Ik had wel naast een zwarte Civic met Ado vlag op de achterruit geparkeerd, maar zag je niet op het strand. Was je met een vrouw? Dan ben ik jouw msschn tegengekomen tijdens de wandeling. Hehe, klopt D@ni! Ik lag heerlijk in mijn autootje te wachten tot dat het minder ging regenen, maar het bleef maar gieten dus dacht F*** IT ik ga naar huis, morgen weer een dag Heb jou wel gezien in die stationcar van je! Ga je straks nog even? Ik wel!
|
|
|
Spike_L
|
wind lijkt nog niet echt op gang te willen komen...denk dat het vanavond pas komt?
Actuele waterdata De windsnelheid 10m. op 03 september 2008, 14:30 uur is 8.7 m/s De windstoot op 03 september 2008, 14:30 uur is 11.6 m/s
|
|
|
marc010
|
Het ziet er naar uit dat het droog blijft vanavond,
Het zal nog wel harder gaan waaien, en het is gehele dag heel vlagerig geweest
Twijfel nog, Kijk rond 5en nog effe op buienradar.......................
|
|
|
d@ni
|
Ik vandaag niet, straks weet ze thuis niet meer hoe ik ook alweer heet...
Morgen weer!!
|
|
|
martijn
|
Ik baal als een stekker, ik zou vanmiddag na het werk gaan en kan door omstandigheden niet meer. dus..................... DAS MOOI KL*TE WANT IK BEN AL 2 DAGEN NIET GEWEEST JAA!! hehe, laten we het dan delen rise maatje. Ik heb precies hetzelfde. alleen is het voor mij een week geleden
|
|
|
Spoon
|
Ik heb denk ik ook ruzie als ik vanavond zou gaan... en morgen kan ik niet en vrijdag kan ik niet en zaterdag moet ik werken en zondag is mijn schoonvader jarig.. en dan begint de volgende week al weer :S...
|
|
|
TtHoM@s
|
@ THom@S: Gisteravond die 7 bularoo gevaren, lekkere kite!! Lekker snel op te pompen en lekker snel te sturen. Ben je gister nog geweest met die Rabbit op sluf? ahh das mooi om te horen, ja vandaag en gister slufter en eergister autostrand... ben kapot
|
|
|
Alferink
|
Nog avondsessiers voor playa??
|
|
|
Bazzle
Geen avatar
|
Iemand een hele vroege sessie morgen (do) in de ochtend?? @ Autoplaya
|
|
|
jeroen90
|
jaja ochtendsessie ik wil om 9 uur op het strand zijn
|
|
|
Alferink
|
ff kijken hoe ik me straks voel, want moet morgen pas om 13:15 op school zijn, dus ff knallen en weer weg klinkt goed Ik ben wss rond een uur of half 6, kwart voor @ playalélé 08 Diablo 8 en een 08 fuel 7
|
|
|
|
jeroen90
|
dan zijn we waarschijnlijk samen.. zal niet heel druk zijn doordeweeks op een ochtend gezellig:P
|
|
|
R.B.
|
TJa ik ben van plan om zo naar het strand te gaan ben nu snel ff aan het eten. Alleen is de wind van 10m/s sinds half 5 gezakt naar de 8 dus nof ff checken wat die gaat doen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
whahah thomas inderdaad, 3 dagen lang varen gaat opbreken..veel plezier morgen mensen:) wind is nu ff ingekakt misschien komt hij zo nog terug:)
|
|
|
thomasr
|
dat had me een lekker dagje geweest vandaag als ik niet naar school en werk had gemoeten.... zaterdag dan maar proberen...
|
|
|
ROBST3R
|
TJa ik ben van plan om zo naar het strand te gaan ben nu snel ff aan het eten. Alleen is de wind van 10m/s sinds half 5 gezakt naar de 8 dus nof ff checken wat die gaat doen.
Heb je weer internet Robin?
|
|
|
R.B.
|
@ robster Jah jah ik heb eindelijk internet. Ik moet alleen nog een gordijn en een nieuwe tv dan is alles klaar in me huisje . Ik ben maar nie meer gegaan vnaaf maar ik zie dat ie nu wel flink is toegenomen bummer. ach ja dan maar strijken he haha.
|
|
|