joey
|
Jammer genoeg wel ja, maar ik hoop op een lekker windje . Desnoods ga ik met een 14 harken, maar ik ga het water op. En vrijdagochtend en zaterdag ga ik naar playa, dan moet er wel genoeg wind zijn. Dus ik kan zeker weten mijn nieuwe helixjes even proberen deze week.
|
|
|
*Niek*
Logs: 0 | 39 uur
|
ist morgen te doen met Bandit3 11 als je 85kg weegt? ik zie 's middags vlagen naar 30+....
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Als er echt stoten van 30+ komen moet je niet met je 11 gaan. Met je 11 is het als beginner tot 25 wel goed ofso.
|
|
|
*Niek*
|
Thanx Brian, het is natuurlijk nog maar de vraag of die stoten er echt komen..... Ik ga tmorgen proberen op het autostrand vanaf uur 13:00, als het toch te hard is heb ik pech
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
dan is een 11 idd te veel. ik weeg ook rond 85 en vaar met een 10 of een 7tje met 25 knopen.
geen risico nemen in elk geval. gewoon ff aankijken morgen. bij twijfel niet doen.
|
|
|
rocket man
|
als je beginner bent, merk je dat je met 25kn al begint over het water te stuiteren (afhankelijk van je gewicht en boardsize). Wees voorzichtig en benader je grenzen vanaf beneden.
|
|
|
brian
|
Thanx Brian, het is natuurlijk nog maar de vraag of die stoten er echt komen..... Ik ga tmorgen proberen op het autostrand vanaf uur 13:00, als het toch te hard is heb ik pech Als je echt wilt gaan raad ik je aan om vroeg ff naar de wind te kijken en dan als t dan kan ook vroeg gaan, want dan word er minder wind aangegeven.
|
|
|
*Niek*
|
thanx voor alle reacties, ik kijk morgenochtend even wat de wind doet.. @michiel als het 'smiddags voor mij tegen valt ben ik morgenochtend ook ongeveer half 10 op rockanje!
|
|
|
Finch
Geen avatar
|
Gaat er ook iemand morgen eind van de middag / begin avond op het autostrand? En is er uberhaupt al veel volk aan het kiten?
Ben van plan na het werk te gaan. Wel zo handig als er meer mensen zijn
|
|
|
brian
|
Gaat er ook iemand morgen eind van de middag / begin avond op het autostrand? En is er uberhaupt al veel volk aan het kiten?
Ben van plan na het werk te gaan. Wel zo handig als er meer mensen zijn
Ik neem aan van wel, mensen gaan weer na werk enz en het is tot half 9 licht ofso. Er zijn dan vast nog wel mensen.
|
|
|
brian
|
Kan ik morgen nog met iemand mee vanuit zwijndrecht? Ik kan vanaf kwart over 10.
|
|
|
rich@rd
|
Probeer er morgen rond zes uur te zijn. Kheb r zin an!
|
|
|
Finch
Geen avatar
|
Mooi! Neem mn 10 en 7 allebei maar mee voor de zekerheid. Wordt de eerste sessie van het seizoen!
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Als het goed is ben ik er rond uurtje of 3... Ik denk dat er dan zowiezo al een stuk of 10/15 gasten zijn! Dus lekker je 7/9m mee en raggen!
|
|
|
|
*Niek*
|
thanx voor alle reacties, ik kijk morgenochtend even wat de wind doet.. edit @joey jals het 'smiddags voor mij tegen valt ben ik morgenochtend ook ongeveer half 10 op rockanje!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik hoop meer 7m dan 9m2 Ik ook. Hakken ende beulen moeten we. Vandaag wel errug lekker geskimd op wassenaar trouwens
|
|
|
Sennick
|
Vrijdag ga ik naar auto playa vanaf Alblasserdam. Als de wind zo blijft rij ik rond 1300 weg. Ronald, ga je mee ? Als iemand anders uit de buurt mee wil. Er is nog plek over.
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
184 graden, wind ga eens doen draaien..
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar vroeger toen ik nog wel eens kiten was zuid ruk op Playa (en ook met hoog op sluf)...
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@Michiel, kites moet ik nog aanschaffen ;-) maar dat zou dan wel een hele plaatselijke verschuiving zijn..ghehehe
Ik heb wel even behoefte om met de 9m te gaan bigairen, helemaal als hij ZW wordt en dan de golf als ramp gebruiken..
|
|
|