d@ni
|
Dudes!, en opa's..
Vanmiddag present @ wollebrandje, dus wie toch wil varen zonder wind..
Komt allen naar de kabelbaan!!!!! (Bier staat al koud)
|
|
|
kappie
|
@d@ni kijk dat is naast de deur...maar helaas te druk op het werk
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Moet wel met mijn vinger in de snoep pot weet je hoe koud ik het deze winter heb gehad.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Hey dudes... Vanavond/ nacht party @ nh op bdam... Ik vertrek zo.... Partytime!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dudes!, en opa's..
Helaas lees ik dat net pas :-/ Jammer, zeker wel leuk met windstilte! Inmiddels overigens al aan de Notus 2011 12 + 9m gehangen, alsook aan de Krush 12,9 + 7m. Weet nog niet wat ik dit jaar ga varen. Hoor ook veel goeds over de Razor en Spitfire...
|
|
|
|
martijn
|
Dudes!, en opa's..
Helaas lees ik dat net pas :-/ Jammer, zeker wel leuk met windstilte! Inmiddels overigens al aan de Notus 2011 12 + 9m gehangen, alsook aan de Krush 12,9 + 7m. Weet nog niet wat ik dit jaar ga varen. Hoor ook veel goeds over de Razor en Spitfire... Heb de spitfire thuis en binnenkort ook de Razor. Laat even weten wanneer en waar je gaat varen, dan neem ik ze mee en kan je ze ff flink gebruiken
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Martijn: Van de week wind en vanaf woensdag lege agenda! Lijkt me überhaupt leuk je weer eens te zien. Je bent enorm vooruit gegaan in freestyle. De hardste en hoogste railey was van jou op paalnee vorig jaar
|
|
|
martijn
|
@ Martijn: Van de week wind en vanaf woensdag lege agenda! Lijkt me überhaupt leuk je weer eens te zien. Je bent enorm vooruit gegaan in freestyle. De hardste en hoogste railey was van jou op paalnee vorig jaar Dan gaan we deze week een sessie boeken! Ik heb tentamens dus ben iedere dag vroeg uit, let me know when; dan gaan we even knallen! Tnx anyway
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Heeft er nog iemand gevaren vandaag? Was onverwacht een tamelijk lekker windje! rondje Ouddorp - zandbank - Brouwersdam gedaan
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik zag het ja, maar dan moet ik eerst weer naar de kust rijden en dat is niks. Maar mooi dat je nog even lekker hebt kunnen knallen.
|
|
|
|
rich@rd
|
@ rich@rd 't was gezellie!
Ja man volgende keer maar eens zoiets bij ons op t strand organiseren! @ed hey mag ik je site effe heb een klant voor je denk ik.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heerlijk dagje weer zo, het zand stoof zelfs en niemand anders op het strand!
Als we dan toch met screengrabs gaan smijten (met de nieuwe 60e HD cams die gebruikt gaat worden voor big-air metingen):
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Yeah morgen eindelijk weer wind! Wie gaat er en waar??
Gr. Vin
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
GVD, moederne@kende k#t voorspellingen! Alleen morgen wind, en dat is de enige dag van de hele week dat ik NIET kan! Alle overige voorspelde wind voor van de week is weg, foetsie, opgezout
|
|
|
El Banditos
|
ja lekker bezig michiel, heb hetzelfde hier hoor. Morgen is de enige dag dat ik niet kan, en dan is er wind. Pfff gaat het dan weer zo dramatisch jaar als 2010 worden
|
|
|
|
Sennick
|
Volgens mij kan ik morgen wel een paar uurtjes eerder weg van mn werk....... hmmmmm
|
|
|
RobertV
|
Ed hoe heb je jou gopro in je kite gehangen? Ben zelf niet inventief genoeg om het voor elkaar te krijgen ..
Voor morgen heb ik nog een plek in de auto naar Oostvoorne als je tussen sliedrecht/dordrecht(A15) en Oostvoorne opgepikt kan worden.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben vandaag een nieuwe aan het maken, ik zal wel een foto's posten.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@ Dops, gewoon met het bandje wat er bij zat en een extra stukje kitelijn, beetje knopen. Maar hij zat wel erg scheef, en de volgende keer doe ik hem dwars denk ik, dus dat hij meer naar voor en achter filmt.
@Marc ben je een kitemount aan het maken? ben benieuwd!
|
|
|