Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Op buienradar ook geen eind aan die whirlpool van regen boven ons land. Lijkt wel of de weergoden ons moeten hebben. De rest van Europa is droog
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Sick windje ook op HvH 37-47 knopen! Misschien maar goed dat het zo regent...scheelt wellicht ongelukken...alhoewel het met de ervaren jongens in deze wind meestal wel goed gaat.
Jammer dat er morgen niks meer van over is. Misschien dat zaterdagmiddag nog leuk wordt!
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jammer dat er morgen geen wind is, wat een bakken zullen er morgen zijn:D
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
zaterdag voor de liefhebbers... zou er evt de ideale golfsurf condities kunnen ontstaan...
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ik hoop zaterdag nog op het water te staan. Dan een week afkicken in Limburg
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
M'n biertje smaakt wel lekker maar ik had toch liever op het water gestaan, dan maar uitkijken naar het weekeind met wind in de voorspelling....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Tja ik had nog een hoopje dat het wat minder hemelwaterig zou worden vanavond maar nu toch ook maar de handdoek gegooid........Ik had toch liever een ander doek rond gegooid vandaag....
ZIjn er uberhaubt nog mensen het water op gegaan?
|
|
|
|
|
jesse.
|
morgen filmmmm en ik sta er op!! Dus jaaa er zijn zeker mensen gaan varen was fijn.. vlak water, geen één duitser te bekennen! En dat op de Bdam!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
zaterdag voor de liefhebbers... zou er evt de ideale golfsurf condities kunnen ontstaan...
Alleen windrichting ongunstig, beetje aflandig op de golfspots... Ed en Jesse, blij dat jullie nog heel zijn
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Alleen windrichting ongunstig, beetje aflandig op de golfspots... Ed en Jesse, blij dat jullie nog heel zijn Beetje aflandig... Ik heb ut over golfsurf niet wave style. Voor golf surfen s dat ideaal, dan wordt de golf mooi schoon geblazen door de wind. Zo krijg je die mooie barrels!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Bedankt Jesse, dat je ons het water op trok!
Dat de ondergaande rode zon onder het wegtrekkende stormfront te zien was na een cleane landing van mijn allerhoogste loop was echt een episch moment. Goed dat we gegaan zijn!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Bedankt Jesse, dat je ons het water op trok!
Dat de ondergaande rode zon onder het wegtrekkende stormfront te zien was na een cleane landing van mijn allerhoogste loop was echt een episch moment. Goed dat we gegaan zijn!
Ja dat was met recht epic te noemen! Jesse bedankt! Ik was bijna alweer naar huis gereden:D
|
|
|
Yoram
|
Ben benieuw naar de film
|
|
|
|
|
jesse.
|
ja zat druppel voor, hij zal vanmiddag iets in elkaar zetten dus dan zien we wel. Vandaag geen wind Beetje jammer..
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Bij ons regende het ook nog toen de zon de zee inzakte. maar blijkbaar was de storm al ver genoeg opgeschoven om onze rooie vriend nog een laatste keer te laten zien die dag
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ben benieuwd of onze grote vriend Ron R. nog gevaren heeft, die zat nog een flink stuk zuidelijker als jullie? Overigens wordt er flink gegolfsurfd op scheveningen. Je kunt de rides gewoon volgen op de HD webcam
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Hoera ik heb net een nieuwe park 12 met bar gekocht Ga hem dit weekend even lekker invaren. Het wordt een goed windje voor de 12. Nu maar hopen dat ik mijn cult 12 aan iemand kan verkopen
|
|
|