ROBST3R
|
Ik was op hvh vanavond van 18:30 tot 20:00!
Was best hard met mijn 8mtr:) lol
|
|
|
Yoram
|
Vandaag weer met de 8m gekite @de wandelplaya, beetje vlagerige wind. Kon Bezemsteel nog vanuit de lucht aanschouwen hahaha Voor de rest, dikke buien kwamen er opeens over zeg, had de eerste al in de verte gezien maar dacht die is nog ver weg, doe nog een rakkie en boem ik zat er middenin opeens. Morgen liggen de spullen in de auto mits niet te gek sta ik op het water, anders staan wij met de cam (tweemaal). Wie wat waar morgen, wil sowieso wel wat actie op de camera vastleggen namelijk.
|
|
|
richard
|
Gisteren nog even het strand op geweest. Hoorde van Ed dat Ivy z'n board in z'n achterhoofd parkeerde na een blijkbaar gave salto.
Het spookte als een idioot en ik vroeg me af of ik de 7m wel zou houden. Toen een mede-kiter aan een 5m al flink over zee stuiterde, had ik in principe besloten om toch maar over te slaan, maar uiteindelijk toch even geprobeerd.
Het was een enorme klots- en stuiterbak geworden wat wel jammer was. Woensdag wordt wat rustiger en in de namiddag lekker laagtij. Dat zijn meer mijn condities.
De NAP jongens @evan @e.d. hebben iig lekker kunnen oefenen gisteren. En ook Jesse deed een aardige duit in het zakje met z'n jumps.
Mischien kom ik wat pica's schieten van de daredevils die vanavond gaan.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
vanavond? dit zegt KNMI: In de avond trekt een zone met intensieve neerslag over het land. Hierbij is vooral in het noorden ook onweer mogelijk. Daarbij trekt de wind dan nog iets verder aan. Buitengaats kan tijdelijk een zuidwesterstorm, windkracht 9, bereikt worden met zware windstoten van ca. 95 km/u. Boven land zijn er windstoten van ca. 85 km/u mogelijk. Ook diehards moeten nu gaan oppassen. zet je bewijsdrang opzij. nobody's perfect..
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat een wind gisteren inderdaad, kan het bijna niet voorstellen dat het vandaag nog harder gaat worden.
Gisteren aan het eind zelfs vol gepowerd aan mn nieuwe 5m, maar dat ding is wel even een factor sneller dan een 6m en helemaal verrot moeilijk om er iets mee te landen want je timing moet gewoon 100% perfect zijn nadat je als een kanonskogel de lucht ingeschoten wordt en 1x met je ogen knipperen en je hebt al een loop gedaan, hoe die je hem ook gooit.
Loops met 8m daarvoor gingen wel heerlijk totdat ik hem echt niet meer kon houden, dus wat dat betreft niks hoeven wennen aan de 2012.
Tsja, vandaag.... de wind is nu VOL ZZW, dus moet je naar Ruck of ergens lang de kust in t noorden. Hopelijk draait ie nog naar ZW.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Vandaag weer met de 8m gekite @de wandelplaya, beetje vlagerige wind. Kon Bezemsteel nog vanuit de lucht aanschouwen hahaha Voor de rest, dikke buien kwamen er opeens over zeg, had de eerste al in de verte gezien maar dacht die is nog ver weg, doe nog een rakkie en boem ik zat er middenin opeens. Morgen liggen de spullen in de auto mits niet te gek sta ik op het water, anders staan wij met de cam (tweemaal). Wie wat waar morgen, wil sowieso wel wat actie op de camera vastleggen namelijk. Same here ik kan niet om foto's te schieten ivm werk maar mijn vriendin wilt komen kijken en foto's schieten! Dus wie o wie gaat waar kiten?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Keihard los op kijkduin vanmiddag! Maar er moet wel ietsie meer west in komen inderdaad..
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Anders Zandvoort uittesten Edwin? Moet er wel gecarpoold worden bij Den Haag als t even kan.....
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ed laat het even weten aan mijn vriendin. Ik ben super jaloers dat ik niet kan. Zij wilt foto's komen maken van jullie incl filmen
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
hij blijft pal zzw vandaag morgen draait ie... overigens ga ik nu naar rock. voor dast het echt te heftig word!
|
|
|
yrm
Geen avatar
|
gister heerlijk gevlogen met mn 9m.. maar denk dat 9m voor vandaag tocht iets te groot gaat zijn
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ed laat het even weten aan mijn vriendin. Ik ben super jaloers dat ik niet kan. Zij wilt foto's komen maken van jullie incl filmen Doe ik!
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Vandaag weer met de 8m gekite @de wandelplaya, beetje vlagerige wind. Kon Bezemsteel nog vanuit de lucht aanschouwen hahaha haha, was een hoge sprong!! wind vond ik rond die tijd wel erg vlagerig, kon nniet normaal springen. hopelijk kan k morgen ook het water op. gr
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
rock was zwaar.. met 7m... Klote. vlagen... stopte definitief toen er gasten met 3m best grunts aan kwamen...
|
|
|
rocket man
|
nog ff een downwindertje gemaakt van Wassernaar naar Langevelderslag. Zo rond 19:00 hr was het niet meer te doen met een zesje. Was meer overleven.
Zag jullie denk met z'n vieren tussen 18:30 en 19:00 in Noordwijk langskomen (ben toch op weg van werk nog ff gaan kijken) zag er idd sick uit
|
|
|
chico
|
nog ff een downwindertje gemaakt van Wassernaar naar Langevelderslag. Zo rond 19:00 hr was het niet meer te doen met een zesje. Was meer overleven.
Zag jullie denk met z'n vieren tussen 18:30 en 19:00 in Noordwijk langskomen (ben toch op weg van werk nog ff gaan kijken) zag er idd sick uit Yep, ik durfde eigenlijk niks meer. Geen sprong of andere dingentjes. Een foutje en je bent de pineut. Maar ja lopen van Noorwijk naar Langevelderslag is ook wat. Was wel blij dat ik er was (heelhuids) Stond wel 4 uur op het water gisteren en dat met 46 jaar
|
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ik ook dan maar ff een OR Rise(2008) uitproberen 8m. van een maatje van me die hem niet lekker vind varen! zou te snel naar rechts sturen!?
|
|
|
|
HDFrank
|
Als morgen alles mee zit, wil opa een uurtje in de middag mee pikken. Moeten de 2 kleinkinderen maar ff wachten morgen.......
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Als morgen alles mee zit, wil opa een uurtje in de middag mee pikken. Moeten de 2 kleinkinderen maar ff wachten morgen.......
Lol! Vind ik ook Krijgen al genoeg aandacht!
|
|
|
Zeeland135
|
Gaat er nog iemand morgen naar de Brouwersdam
Ja ik. Ben er waarschijnlijk zo tegen 14:00
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo gelukkig weer onder de dudes na 2 dagen te zijn opgesloten in een hutje op de hei voor een cursus. Dik tevreden voor wat betreft de planning - NOT.
Hoe werkt het ook al weer hier.............. help me ff want ik heb een shot nodig en wel heel snel nu!!
Morgen na de middag moet gaan lukken - ik heb mijn vliegerplank bij me en ik gooi de 7 en 9 m2 tassen met vliegerdoek in de auto!!
Ik hoor het wel denk ik.........
ps die meneer Kinky is dat soms familie van Sterretje??
|
|
|