Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vreemde wind, er komen hier af en toe windvlagen om het huis Zolang zzw blijf ik van de doeken van plezier...
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ H2H: was nie bedoelt als les, maar voltooid verleden tijd = wind was er niet meer Op Scheef was hij vol aflandig. En van meneer sup geen spoor te bekennen? Hij schijnt alleen in de ochtend te zijn geweest, was er al om 8:30...
|
|
|
Lex
|
Ik zal een update doen vanaf de parkeerplaats zo
|
|
|
|
|
Lex
|
Het woeit hier op de pp rock
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Nog een paar graden erbij en de zuid hollandse kust kan ook.
@olten, denk zandmotor:) aangeZien de 'zuid' spots allemaal erg druk nu zullen zijn..
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
nou denk dat ik maar eens ga rijden, zolang het rond de 18 blijft op oostvoorne gaat het lukken
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
ja, net terug van rockanje 1ste slag. prima te doen daar. 2de slag allemaal erg druk, 1ste slag vrij rustig en rond de 18/20 knopen.
veel plezier nog iedereen die gaat!
|
|
|
ingmar
|
is de eerste slag voor of na 2 de slag van oostvoorne gezien, ben namelijk alleen nog maar op 2 slag geweest
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Eerste slag is tegen die dijk aan. Dus van Oostvoorne gezien verder als de 2de slag!
|
|
|
ingmar
|
thanks dude zijn er nog mensen van het forum daar, ik ben er met een uurtje
|
|
|
Lauw
Administrator
|
blijft ZZW hangen en gaat ook nog niet echt goed aan (en nee geen zin om naar Rockanje te gaan:P)..
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
http://i56.tinypic.com/zr1j8.jpgWindstoten lager dan de gemiddelde wind Weet iemand of de tijd op hmcz.nl realtime is of een uur achter loopt? Er staat namelijk MET achter de tijd. Nu weet ik niet of dat een andere zonering betreft of dat het een vertraging betekent. Wil trouwens nog wel even gaan kijken op de b'dam. Heb windguru pro en die geeft tot 17uur ZZW. Dus dan gaat het em niet worden (daarna valt wind weg ook trouwens) Windfinder superforecast geeft voor de brouwersdam wel ZWW vanaf 15uur. Lastig..
|
|
|
feddomw
Gast
|
Kom net van 1e slag. Ed was les aan het geven. Geen flauw idee hoe sterk de wind was. Eerste keer met nieuwe kite en nieuwe skim. Ging prima met 9m en mijn 75kg. Wind schommelde wel qua sterkte. Heerlijk gevaren verder.
|
|
|
wibi
Gast
|
was vanmorgen om 8.00 uur aan het autostr niet veel wind later bogon de wind toch toetenemen tot 12.30 met een 12m gevaren en morgen maar weer
|
|
|
Naishie
|
Jullie moeten niet zoveel lullen hier maar gewoon gaan kiten Van 11 tot 2 op rock geweest was echt perfect gewoon zw wind en een knoop of 18 en heerlijk vlak water!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zo is dat, niet lullen maar kites vullen! autostrand was gewoon side shore en prima gevaren met de 12.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ja hoor, thanks to sebas, me een nutteloos ride bespaart gebleven. Net op het moment dat ik kan kiten, kakt de wind in. Ach deze week de avondsessies dan maar...
|
|
|
yrm
Geen avatar
|
@Yoram, voorheen HVH maar heb dit seizoen alleen nog op scheveningen gevaren en bevalt me goed!!
morgen overdag waarschijnlijk ZZW is dat nog te doen op scheveningen?
|
|
|
|