Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
brouwersdam meetpunt staat al lekker te pompen, maar de rest nog niet echt.. Kijken wat het eind middag nog is..
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Was best lekker vanmiddag. Ben van 11 tot 1 geweest ofzo. Niet zo lang omdat mn maatje nogal pech had met zn kite.
Wind was op het water aardig, op strand erg onstabiel.
Was ook lekker met de zon erbij!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
het was op rockanje redelijk te doen, naar de avond toe helaas steeds minder. Leuke van deze wind is juist het pielen, beetje uithaken, dingetjes proberen etc
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Vandaag was zeker niet verkeerd, totdat het hoog werd toen was het voor mij uit met de pret met 9m. Morgen maar weer effe verder kijken, hoop dat er een beetje wind overblijft, maar duikt weer richting de ozo.
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
vandaag leuke zit gehad op rockanje. helaas pas laat t water op gekunt, en wind was helaas t minimum, maar toch leuk sprongetjes kunnen oefenen met de 12. hij was weer lekker
|
|
|
Yoram
|
Rock was lekker vandaag, in de ochtend was de wind het beste in de middag nam die wat af en kwam de zon er wel meer bij. Is net op het randje voor zonder schoentjes vind ik, was vandaag nog prima met die zon...
Iemand die iets meer weet over morgen, Tobias (surfabc) spreekt wgpro en wf tegen, iemand die iets meer weet. Dat zonnetje en 15gr spreken me wel aan, alleen gaat een lowwind sessie met 16kn mogelijk zijn @de rock...?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden zuidoost 5, mogelijk 6,,zicht goed
Maar voor Rockanje is het alweer te aflandig.. Dan blijven er weinig plekjes over
|
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Brouwershavense gat krabbelt al lekker om hoog, zometeen er maar weer eens op uit.
Robbepop, wat voor werk doe jij?? Denk dat ik toch de verkeerde keuzes heb gemaakt
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ik ga zo miss ook ff kijken...
nog 2 kts erbij, en 4 graden ri. zuid en ik ben foetsjieee!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Brouwershavense gat krabbelt al lekker om hoog, zometeen er maar weer eens op uit.
Robbepop, wat voor werk doe jij?? Denk dat ik toch de verkeerde keuzes heb gemaakt Story off you're life
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Het lijkt erop dat er knoopjes afgaan.....
look again!! mijn gebeden worden verhoord...i'm off!!!! smell you later!!!!!! om 15:00 neemt ie pas weer af... zoals wel vaker met opkomend tij
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wel weer de grootste rukrichting ooit.. OZO :\
|
|
|
Yoram
|
@Ed,thanks! Is idd teveel graadjes oost geworden voor Rock.
Ik skip vandaag met deze richting, afgelopen dagen toch weer 4 sessies geboekt.
|
|
|
Eagle-Jan
|
kom net terug was lekker rustig ... moest wel stoppen de wind werd weer iets te o voor comfort..
|
|
|
Gewoon_Mart
|
kom net terug was lekker rustig ... moest wel stoppen de wind werd weer iets te o voor comfort.. Lol, als of jij daar aandenkt als je op het water staat
|
|
|
robbepop
|
Robbepop, wat voor werk doe jij??
In de nachtelijke uurtjes verkoop ik mijn lichaam voor de liefde. Hou zo genoeg tijd over om overdag te kunnen kiten, en altijd heerlijk uitgerust, ik verdien liggend mijn geld. (mocht dit je aanspreken, reactie svp via pm en uiteraard lady's only). Maar helaas, vandaag toch een paar knoopjes te weinig.
|
|
|
Gewoon_Mart
|
In de nachtelijke uurtjes verkoop ik mijn lichaam voor de liefde. Hou zo genoeg tijd over om overdag te kunnen kiten, en altijd heerlijk uitgerust, ik verdien liggend mijn geld. (mocht dit je aanspreken, reactie svp via pm en uiteraard lady's only). Maar helaas, vandaag toch een paar knoopjes te weinig. Als jij er net zo uitziet als je avatar (of hoe dat ook mag heten) snap ik het helemaal......
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
In de nachtelijke uurtjes verkoop ik mijn lichaam voor de liefde. Hou zo genoeg tijd over om overdag te kunnen kiten, en altijd heerlijk uitgerust, ik verdien liggend mijn geld. (mocht dit je aanspreken, reactie svp via pm en uiteraard lady's only). Maar helaas, vandaag toch een paar knoopjes te weinig. Als jij er net zo uitziet als je avatar (of hoe dat ook mag heten) snap ik het helemaal...... jij bedoelt een wandelende plasser? Het organisme neemt waar wat het nodig heeft (vrij naar Gibson)! maarre ik zag iets heel anders:
|
|
|
robbepop
|
Mooi plaatje Rudo, hopelijk heb je voortaan ieder weekend zo'n vooruitzicht met het naderende wintertijd zijn de after work sessie voorlopig einde.
|
|
|