Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
@bezemsteel12
Ik ben morgen heel de dag vrij en 10 uur zou ook goed zijn. Het gaat er mij om dat ik niet alleen op het water sta.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@bezemsteel12
Ik ben morgen heel de dag vrij en 10 uur zou ook goed zijn. Het gaat er mij om dat ik niet alleen op het water sta.
kijk dat zou mooi zijn! het gaat mijn er ook om dat k niet alleen er sta. wel jammer dat het vlagerig is, maar kunnen niet alles hebben. om ongeveer 10 uur 2e slag? gr ronald
|
|
|
|
|
chico
|
Ben r ook maar rond het middaguur. Hoezo niet alleen kiten? Heerlijk lkkr rustig.
|
|
|
CCaptain
|
@Bezemsteel Kan ook alleen 's ochtends. Ben met een maat ongeveer 09:00 uur daar. Tja vlagerig en hoog water... toch de haartjes maar ff nat maken
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Welke haartjes heb jij het over dan??? Morgen ook maar weer present dan. Rond de middag 2de slag.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@Bezemsteel Kan ook alleen 's ochtends. Ben met een maat ongeveer 09:00 uur daar. Tja vlagerig en hoog water... toch de haartjes maar ff nat maken ah gezellig!! mijn plan is net veranderd, ga om 8 uur weg, hoop er om 9 uur te zijn. vaar met best taboo. gr
|
|
|
Yoram
|
Wij zijn er rond 12hr, proberen iets eerder te komen Was vandaag nog prima te doen zonder schoentjes, helaas stondden we er alleen samen met wat oosterburen en wat weinig wind
|
|
|
CCaptain
|
@ bezemsteel top. Wij varen met bandit en torch. Tot morgen. @ jojo del viesJohnie vrijdag met Steef en jij om 7 uur op secret probeer zuid spot
|
|
|
|
CCaptain
|
@ bezemsteel. 12 knopen, wij gaan niet. Volgende keer beter @ Robbepop je weet wel , die krullen... @ Ron r. Morgen?
|
|
|
2ndlife
|
JOJOJO,
Vandaag iemand op playa aanwezig. Zie dat iedereen naar Rock gaat maar vraag me af of er op playa ook iemand is
thanks
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
JOJOJO,
Vandaag iemand op playa aanwezig. Zie dat iedereen naar Rock gaat maar vraag me af of er op playa ook iemand is
thanks
Lijkt me niet verstandig om vandaag naar het autostrand te gaan. Wind is daar vandaag aflandig...
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Zijn er al mensen geweest vandaag? Ist nog wat? Kga over een uurtje maar eens ff kijken denk.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik zit vast, ga het niet meer redden vandaag. Helaasch
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Toch gek dat steeds in dat hoekje HvH veel wind zit, alleen kan je er nergens in de buurt varen met deze richting :-(
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Van 3 tot 5 beetje op Rock gespeeld. Was af en toe wel aardig met hier en daar een jumpie, maar twas merendeels eigenlijk net ff te weinig met m'n 10. Wel rete vlak water zeg, was de voorgaande keren wel wat anders.
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ga morgenochtend vroeg op goed geluk naar Rockanje! Hopelijk ben ik er rond een uur of 8, als het meezit in de file. Wie nog meer? Ik heb leuk nieuw speelgoed bij me Voor Noordoost zijn er zo veel betere plekken dan het meer! Het zou echt heerlijk zijn als we eindelijk weer eens een beetje NO krijgen
|
|
|