|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
was lekker vanochtend om 8 uur op rock met Bezemsteel!! toch dik 1,5 uur gevaren met zonnetje.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
T was ook lekker om 1130 op de ZM! Dr varen wel veel gasten met OR trouwens..
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
@Ed Ben je soms verhuisd. Ik zie regelmatig jouw bus bij mij in de straat staan.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was lekker ja! Flink klungelen in het beginmet die vlagerige wind, maar gelukkig trok ie tegen het einde van de sessie nog lekker aan! @Ed Ben je soms verhuisd. Ik zie regelmatig jouw bus bij mij in de straat staan.
Waar woon je ook al weer precies? Dat is mijn collega Ivy dan waarschijnlijk, die woont op het water bij het sluisje bij de unichema
|
|
|
|
Ed.
|
Ohja vlak bij de Wibautstraat! Daar wonen vrienden van ons, die hebben hem ook laatst geleend voor de wintersport, Ivy was ook mee maar heeft helaas een gipsvlucht moeten pakken.
|
|
|
Robin73
|
Juist daar. Als er nog kites in de bus liggen wil ik hem best open maken om de kites even te lenen :-)
|
|
|
Ed.
|
Haha die liggen allemaal in de berging en bij mij in de gang! Maar als je zonder zit kan je altijd bij ons terecht heh
|
|
|
Robin73
|
Ik heb nu 4 kites in huis dus daar kan ik wel even mee vooruit. Wil alleen wel mijn 9 naish cult vervangen door de Park. Een cult is een leuke kite maar wel erg tam.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gvd gisteren voelde ik een klein spierpijntje achter in mijn nek na de ZM sessie. ik dacht; dat is niks, gaat wel over.... mijn nek/bovenrug zit nu helemaal fokking vast en ik loop nu rond als een robot die nog geen lucifer kan optillen. lekker hoor.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
gvd gisteren voelde ik een klein spierpijntje achter in mijn nek na de ZM sessie. ik dacht; dat is niks, gaat wel over.... mijn nek/bovenrug zit nu helemaal fokking vast en ik loop nu rond als een robot die nog geen lucifer kan optillen. lekker hoor. Waren jullie er al vroeg? want jullie gingen vroeg weg. Net toen het begon aan te trekken. Je lichaam moet misschien weer wennen aan deze extreme sport. Te lang niet op het water gestaan ha ha. Gewoon weer zaterdag gaan komt het vanzelf los.
|
|
|
|
Robberto
|
Gaan er nog mensen vrijdagmiddag naar de ZM?
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Gaan er nog mensen vrijdagmiddag naar de ZM?
Wat doen dan, kletsen zonnen?????? ...er is echt geen wind voorspeld... Mocht de voorspelling niet veranderen, zaterdag
|
|
|
Robberto
|
Hmm windguru wijkt behoorlijk af van de super forecast op windfinder.. Al is 22knopen max nog niet alles neejj Zaterdagmiddag ben ik er met Chris
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hoe staat het zaterdag op de Zandmotor mbt de windrichting? Veel ZW namelijk.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Hmm windguru wijkt behoorlijk af van de super forecast op windfinder.. Al is 22knopen max nog niet alles neejj Zaterdagmiddag ben ik er met Chris Heb je het over onze Chrizzzz. Die moet ook nog op zijn 2 wieler lessen. Ziet er trouwens goed uit voor zaterdag. Hopen dat de wind niet teveel naar ZW draait.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
gvd gisteren voelde ik een klein spierpijntje achter in mijn nek na de ZM sessie. ik dacht; dat is niks, gaat wel over.... mijn nek/bovenrug zit nu helemaal fokking vast en ik loop nu rond als een robot die nog geen lucifer kan optillen. lekker hoor. Ron ff geen smoesjes nu he!! Beetje tigerbalsem, vrouwtje lief aankijken, goed kauwen, wat surffilmpjes kijken en gewoon zaterdagmorgen am PLaya zeg ik!! We gaan toch geen wattenstaafje worden!!
|
|
|
|
joey
|
Ik ga morgen rond 13.00 op rockanje kijken, misschien ook nog even doorsteken naar het autostrand.
|
|
|
|
|