Ab Oldschool
|
Ed, weet niet of jij nog gaat.ik ga nu ook naar rock.
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Gaat er morgen misschien iemand naar kijkduin. Wind ziet er wel in orde uit. Men ander idee was brouwersdam.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Gaat er morgen misschien iemand naar kijkduin. Wind ziet er wel in orde uit. Men ander idee was brouwersdam.
Hee Nick, ik wil morgen weer eens een ritje richting kust maken. Is de ZM met zw te doen .... of toch beter de Dam?
|
|
|
|
nick1212
|
Ligt er aan natuurlijk aan. Ga je de golven in of naar het vlakke water. Voor het echt vlakke water met zw moet je helemaal tot achterin de poel kiten dacht ik. Ik kite altijd in de golven en heb toch al geregeld mooie condities gehad met zw. Ben er vanaf uurtje of 2 tot wanneer het donker is normaal.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Denk je vandaag lekker naar de dam te gaan wordt het een fiasco. De wind was gewoon aflandig toen we daar aankwamen. Dus maar snel omgekeerd, mijn kitemaat wou niet naar Rockanje toe en we wouden ook niet ver lopen op het Autostrand dus toen zijn we maar naar het Oostvoornse Meer gegaan. En ik moet zeggen dat is niet tegen gevallen. Ik heb heerlijk kunnen kiten.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@marc: je had aan het einde van de dam bij het werkhaventje kunnen gaan: recht aanlandig. ( bij t Gorsje). Het mag daar overigens eigenlijk niet, maar goed: het is februari.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
@marc: je had aan het einde van de dam bij het werkhaventje kunnen gaan: recht aanlandig. ( bij t Gorsje). Het mag daar overigens eigenlijk niet, maar goed: het is februari.
Dat weet ik, maar omdat het niet mag ben ik er niet gedaan.
|
|
|
Bularoo
|
mark, vandaag? Prima kunnen varen in de middag op de dam. Wind was sideshore. Wel heel erg irritante chop met hoogwater. Weet niet hoelaat jij er was dan. was er van half 2 tot half 4 samen met nog 10 andere ofzo. Wind was soms wat vlagerig maar zeker lekker kunnen varen. Was trouwens ook een kiter bezig op het grevelingenmeer? Toen ik op het water stond vloog er een kite van achter de dam. Beetje rara plek daar te kiten lijkt mij
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
mark, vandaag? Prima kunnen varen in de middag op de dam. Wind was sideshore. Wel heel erg irritante chop met hoogwater. Weet niet hoelaat jij er was dan. was er van half 2 tot half 4 samen met nog 10 andere ofzo. Wind was soms wat vlagerig maar zeker lekker kunnen varen. Was trouwens ook een kiter bezig op het grevelingenmeer? Toen ik op het water stond vloog er een kite van achter de dam. Beetje rara plek daar te kiten lijkt mij
Ik was er vanochtend al om 10 uur, toen was die aflandig. Ik wou voor de files weer thuis zijn. Dat krijg je als een eind moet rijden.
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
rock was ook erg lekker vandaag met z`n 3tjes.
was zeker helemaal top... zelfde ingedienten als een maand geleden allee wat knoopjes vergeten... lol anyw werelds.. wie gaat morgen? waar? wanneer?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Kijkduin was episch, lijnen van glas.. Als ik nu naar de actuele wind- en richting kijk snap ik waar het door komt Morgenmiddag weer kijkduin!
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
uurtje of 2, hangt er van af wie er allemaal mee wil, morgen even kijken!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ZM, ...., Bdam, .....Rockanje, .....Sable des voitures, .....
IK WIL MORGEN KITEN ......
MAAR NIET ALLEEN.....
wil rond 11.30 ergens op het water staan .....
|
|
|
nick1212
|
Ik vertrek zoiezo om 12 uur van men werk richting de zm. Dus ben er tegen 2 uur ten laatste.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik hoop om een uurtje of 14 en mss wel eerder am playa te zijn en dan moeten we maar de doekjes van plezier de lucht in gooien!!
Ik heb er zin aan......
|
|
|
CCaptain
|
Tot morgen @ playa
zin an!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
..... ik ga ook naar le plage des voitures......
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
morgen wordt een top sessie! we gaan het er eens goed van nemen. ZW 30 knoop, hoog water om 1400 uur, 160+NAP, droog en veel zon. wtf. ben rond 12 uur bij de vogeltjes.
|
|
|
|
Yoram
|
Ook weer terug van een dagje Winterberg voor een snowkite sessie. Morgen weer het water op
|
|
|