hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Beste Ron Rodeo,
Ik wil graag leren vliegersurfen. Ik heb inmiddels al een vlieger en een plank gekocht:
Ben ik nu klaar voor een backroll kiteloop??
he lullo , rot op, jij hebt hier niets te zoeken met je vliegertje. ga bowlen of zo. woensdag stop ik die plank in een plek waar geen daglicht komt. Beste Meneer Rodeo, Ik zie hier een event is het daar enigszins windzeker in die periode?? http://www.kitehigh.nl/events/id/132Trouwens knap als je die plek kan vinden bij die dikbil
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Wow dikke wakeskate gek Is dat die nieuwe van Naish Haha, nee, deze plank heet de Robo Ronny twintip De style van het board is namelijk net zo houterig als Ronny Kroepoek zelf Vind je me nog lief Ron
|
|
|
|
Yoram
|
Woensdag auch frei, heb er zin Nog maar even zien waarheen...
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Met een beetje geluk ben ik woensdag middag vrij en kan ik even het water op. Is de zandmoter trouwens een beetje te doen met wind uit het zuid westen?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Zand Kreidler is te doen met ZW maar er zijn dan betere opties (qua klotsbak en stroming), met name tussen N en NW is het daar super.
|
|
|
Robin73
|
Daar was ik al bang voor. Ik werk woensdag tot 1 uur in Loosduinen en t is dan makkelijk om even naar de zm te gaan. Heb geen zin om dan naar playa te rijden
|
|
|
|
Robin73
|
De kans is ook groot dat ik woensdag wel even bij de zm ga kijken. Moet ik wel 5 minuten in de auto zitten. Even voor de laatste keer mijn cult 9 uitlaten. Wil hem inruilen voor een park 9. Dus als iemand er nog 1 in de aanbieding heeft :-)
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
De kans is ook groot dat ik woensdag wel even bij de zm ga kijken. Moet ik wel 5 minuten in de auto zitten. Even voor de laatste keer mijn cult 9 uitlaten. Wil hem inruilen voor een park 9. Dus als iemand er nog 1 in de aanbieding heeft :-)
Boarder het is ZZW en dat is aflandig op ZM.....ZW past nog wel...
|
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Donderdag heel de dag NW, nog mensen die dan naar de zm gaan. Als de voorspellingen niet te hard veranderen toch
|
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Inderdaad er staat donderdag toch echt heel de dag een strakke nw-wind voorspeld van 23 knopen ongeveer. dus superrichting voor de zandmotor dacht ik.
|
|
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@Evan: dit jaargetijde ( laagseizoen) is Westenschouwen ook een goede optie. trap over, beetje naar rechts. mooie golven vaak. Niet alleen gaan.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hopen dat morgen de regen een beetje meevalt. heb toch wel erg zin om ff te raggen op Oostvoorne.
|
|
|
|