Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik gaat ook nergens heen, hoor ik net dat we overleg hebben met de opdrachtgever. Nu maar eens kijken of ik donderdag vrij kan maken.
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik kom ook maar naar Playa.... wilde eigenlijk naar Borssele maar daar zal verder wel weer niemand zijn...
Ben d'r rond 10 uur hopelijk .
|
|
|
|
Yoram
|
Zijn er nog mensen die morgen 8hr nog ergens op het water te vinden zijn?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Mogge... Als we buienradar kunnen geloven lijkt de regen rond 10:00 - 10:30 de kustlijn al te passeren en daarna droog....en 100.000 knopen wind
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ed, gun jezelf Westenschouwen! ( en praat er verder met niemand over)
Haha dan moet je het vooral op KH posten Bedankt vd tip, ik vind het iets te ver rijden, dan wacht ik wel tot het water wat lager wordt op de Ruck!
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Weer terug van Oostvoornse Autostrand. Uurtje moeten wachten tot er iemand was, en toen ik eindelijk in het water lag kwam ik erachter dat m'n voetbanden verkeerd afgesteld stonden. Ook schoot er toen een schroef los dus ik kon weer inpakken Waaide wel aardig, 20-24 kn rond 11u. Morgen maar weer een poging wagen
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik heb tegenwoordig standaard een kruiskop in m'n tas zitten. Heb 'm al een keer nodig gehad ook.
Borssele viel tegen. Was niemand (goh verrassing) toch maar het water op gegaan. Wind was het net niet, net 18 knopen, uitschieters naar 20-22. Voor m'n 8 was het net te weinig om relaxed te kunnen varen, en de 11 had ik niet bij. Voorspelling zat er weer flink neffe. Op een gegeven moment bleef het ook maar doorregenen, dus ben d'r maar mee gekapt.
|
|
|
joey
|
Komt er nog iemand naar Rockanje zo. Nog niemand aanwezig hier en ik ga niet alleen t water op.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik vind het maar niets met die regen dus ben lekker na het werk naar huis gegaan
|
|
|
joey
|
Ik zat ook al te twijfelen, maar zag de sessieaankondigingen dus toch maar even gaan kijken. ik wacht nog een kwartier en anders ga ik morgen.
|
|
|
|
joey
|
Het komt ook nog steeds met bakken naar beneden hier. Maar ik wacht nog wel even dan, wil toch wel varen nu ik er toch ben.
Edit: ik ga t morgen proberen
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Pfffffffffff, wat een regen...maar toch een lekkere sessie gehad met Rudo op Oostvoorne. lekker met de nieuwe Razor gerost. wij gingen het water op toen het nog droog was, dat scheelt wel.
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
|
Ik heb tegenwoordig standaard een kruiskop in m'n tas zitten. Heb 'm al een keer nodig gehad ook.
Ik vanaf nu ook Pfffffffffff, wat een regen...maar toch een lekkere sessie gehad met Rudo op Oostvoorne. lekker met de nieuwe Razor gerost. wij gingen het water op toen het nog droog was, dat scheelt wel.
Toen het begon te regenen waren jullie ook niet meer te zien vanaf het strand. Wist iemand dat ze tegenwoordig warme douches en toiletten bij oostvoorne op de parkeerplaats hadden? Kon me mooi ff droog omkleden
|
|
|
|
Robin73
|
Waar zitten die dan? Ik was er laatst masr heb niets gezien. Or zitten ze bij dat nieuwe gebouw?
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
|
Ja, ze zitten bij dat nieuwe gebouw. Je moet het rechter pad nemen en dan neem je de linkerdeur. Het licht gaat vanzelf aan en het is open van 9 tot 9. Een voorbijganger kwam mij dat vertellen
|
|
|
|
Robin73
|
Dat is ideaal. Nu nog iemand met paard en wagen die je naar het strand kan brengen
|
|
|