|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
het wordt niks dit weekend alleen voor beginners goed.
Rudo terug op het strand dat moet op gedronken worden.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Zondag ziet er lekker uit! Hopelijk komt het uit..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik negeer mijn mate Olten nu eens een keer, en idd. Laurens: hopelijk komt het uit
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik kan toch niet kiten dus voor mij maakt het niet uit, ik hoop dat het voor jullie gaat waaien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Volgens mij is er idd flinke woei..
Op de webcam van bdam is het aardig druk!
|
|
|
marc010
|
lekker windje op ter heide....16 tot 23 knopen. ging perfect met de 10.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
De wind is wel minder geweest dan 16kn daar. Stond redelijk in het low-end met mijn 7m Het zou harder waaien.. Toch was het lekker op mijn nieuwe waveboard
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Heerlijk gevaren op de Duitserdam vandaag. perfect windje, niemand op het water Heerlijk.
|
|
|
Yoram
|
Had geen wind meer verwacht vandaag, maar gelukkig nog een berichtje van Dennis gekregen dat de wind aan was. Was prima om even te varen, helaas na 4 uur varen weer een lege kite (zit een net nieuwe bladder in), hoop dat dat ding niet weer lek is. Had wel iets meer power in me 9m mogen hebben, zat toch ook een beetje in z'n lowend.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Heb ook lekker gevaren op de dam tussen de windsmurfers!! Was mij ff te druk voor de strandtenten... Had de hoop bijna opgegeven, maar uiteindelijk een prima windje voor de 10 met een strak blauwe lucht.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
was prima varen op de dam... met laag water was het 200m uit de kust ook nog lekker flat. Plenty wind + zon.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Perfect windje gisteren Wel een feestje daarna maar had geen zin in 40 min rijden voor Noordwijk Mijn matties waren er wel.
Vandaag beetje rusten en als versus open is even in de shop kijken
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wat ga je kopen Olten?
Ben benieuwd of het vandaag nog wat gaat worden...
|
|
|
|
kite2fly
|
Oostvoorne was ook goed te doen gisteren als je maar een stuk uit de kust bleef. Het eerste stuk is vaak aan/uit met Noord. Zon, zee en wind, de perfecte combinatie :-)
|
|
|
Ozdakiteman
Logs: 0 | 64 uur
|
Gister laat in de middag toch nog even een bezoekje gebracht aan de waterkant. Was er helaas pas om 16:00 maar het was de moeite waard. Even geoefend op de golfjes maar dat valt niet mee als je alleen maar redelijk vlak water gewend bent! Iemand nog tips voor de waterstart in de branding? Na een uurtje klooien komt ik gelukkig redelijk varen over de golfjes...
|
|
|