|
HDFrank
|
Gebroken rib! Dus ik zal voorlopig wel aan de kant staan, letterlijk en figuurlijk........
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ben vandaag voor de zekerheid naar ouddorp gegaan. Hoor ik van Nielzzzz dat op scheef vollop gevaren wordt. Ik dacht dat het aflandig was, iniedergeval volgens AWD. mijn voeten zijn er wel bijna afgevroren, brrr wat was het water koud
als de voorspellingen zo blijven misschien morgen weer op scheef
|
|
|
NIELZZZZ
|
was ook verbaasd morgen hoop ik van de partij te zijn ligt niet aan mij maar aan de windgoden
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Gebroken rib! Dus ik zal voorlopig wel aan de kant staan, letterlijk en figuurlijk........ Heb ik ook gehad. Naar 3 weken kun je wel weer kiten. een gekneusde rib duurt langer. Ongeveer 3 maanden
|
|
|
HDFrank
|
Erik,
Je bericht geeft me nog een béétje geruststelling.
Na 3 weken eerst een zittrapeze gebruikt, of gelijk een waist?
Grtz Frank
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Erik,
Je bericht geeft me nog een béétje geruststelling.
Na 3 weken eerst een zittrapeze gebruikt, of gelijk een waist?
Grtz Frank
Als je een zittrapeze hebt tja waarom niet. Ik heb alleen maar een waisttrapeze dus ik kon niet anders. Heb nog wel voor mij doen redelijk rustig aan gedaan.
|
|
|
HDFrank
|
Kijk dat geeft de burger weer moed. DE dingen die jij 'rustig aan doet' doe ik nog niet eens als ik me 100 % voel. Ik ben nu dus alweer rustige actieve oefeningetjes aan het doen om bij de eerste woei (na 2 weken) weer op de plank te klimmen. Grtz FRANK
|
|
|
HDFrank
|
Het was bijna 'stil' op scheef....... Vanmiddag met z'n 2 gestart, en er zijn niet meer dan 15 man tegelijk op het water geweest!!!
Is wat stiletjes voor scheef!!! De eerste meters door de klots bak hen komen, daarna heerlijk !!!!
|
|
|
HDFrank
|
En heren de rib hield het perfekt. Zonder gekke dingen doen dan..
|
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Tja voldoende weer gebeurd vandaag. Hopen dat het goed met ze gaat. Het was ook wel een aardig windje. Mijn kite lekker op oostvoorne uitgelaten.
Morgen middag weer naar Scheef. Heb er zin in
|
|
|
koen-tjeee
|
Gister even op Scheef geweest... Wat een hoop windsurfer en ze zitten allemaal in de weg .
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Gister even op Scheef geweest... Wat een hoop windsurfer en ze zitten allemaal in de weg . he koen daar ben je weer. Ik hoop toch niet als iligaal? Kom je vanmiddag ook naar scheef
|
|
|
matta
|
Iemand die toevallig rond 12-1 uur ook op het water staat in Scheef? Niet heel veel zin om in m'n eentje te gaan
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
scheef ziet er best strak uit op de cam momenteel!
|
|
|
matta
|
Pff, als je gaat, met een 7m ozone sport kon het net niet, (70 kg). Wel grote golven!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Pff, als je gaat, met een 7m ozone sport kon het net niet, (70 kg). Wel grote golven!
lekker gekite met de 7 c4. jammer dat ik mijn kite verloor en deze bij de pier kon ophalen.
|
|
|
NIELZZZZ
|
dat heb je he erik als je een gamma bar heb.... ouwe doe het zelver
|
|
|
ItsMe.Erik
|
flauw hoor, het was geen gamma bar.....eeeeeh van Praxis....
|
|
|
HDFrank
|
Er zijn twee man op scheef, maar die lopen te Klooien. DE rest zal wel ob KBO zitten. En ik zit thuis op mijn blonde drakie te wachten, die van 40 maanden. Of opa ff kan oppassen...En net nu er een klein beetje wind staat....
|
|
|
HDFrank
|
Was het zaterdag nou zo druk omdat Versus een test dag had??? Of was het de wind die iedereen naar het strand blies!!!!
Na de rib nu een ingescheurd enkel gewricht kapsel. En een verrekte kruisband in mijn enkel.....
Jajaj "" je wordt ouder, Opa""
|
|
|
koen-tjeee
|
I'm back... Word tijd voor een nieuwe kitesettt ennn.... gaaaaan!
|
|
|