|
trebo91
|
ja klopt heb ik gekocht samen met mijn kite deze is wel van best maar goed er waren geen ander en er state een babe op lol.
|
|
|
Geronimo79
|
Net 2 Go Pro Hero 2 gekocht met wifi meukje en lcd dinges en wat mounts. Jeej dat word filmpies maken!
|
|
|
martimor
|
Net 2 Go Pro Hero 2 gekocht met wifi meukje en lcd dinges en wat mounts. Jeej dat word filmpies maken!
nice
|
|
|
|
geloof68
|
De pot verwijt de ketel;).
|
|
|
Geronimo79
|
Slechts 180 dollar per stuk ^^ lang leve epic affiliated te zijn.
|
|
|
|
Morres
|
Slechts 180 dollar per stuk ^^ lang leve epic affiliated te zijn.
jezus...wtf! Voor die prijs zou ik m zelfs kopen
|
|
|
|
|
trebo91
|
low end monser met hoeveel knopen kan je dan gaan varen? EN ziet er mooi uit
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een lelijk ding! Heb hem al kunnen varen met een normale TT vanaf 10kn.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
low end monser met hoeveel knopen kan je dan gaan varen? EN ziet er mooi uit Heb het zelf nog niet kunnen ervaren, maar volgens de heren van Zeeko vanaf zo'n 10 kn. Is natuurlijk ook afhankelijk van je skills, het type board en je gewicht...
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wist niet dat dat merk nog bestaat! Het siert ze dat ze vasthouden aan hun eigen, unieke concept. Je komt dit merk af en toe tegen bij speed wedstrijden. Waar zijn deze dingen te testen?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
testen, testen? kijken = kopen!
|
|
|
BO12
Geen avatar
|
Misschien leuk mocht je nog nieuwe speeltjes willen aanschaffen, mooie korting in Rotterdam
[edit] Eerste post en al duidelijk een commerciëel bericht, spam..
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Groupon is echt nasty. Wist je dat de helft vh totaal bedrag naar groupon gaat? En alleen als de bon daadwerkelijk gebruikt wordt, anders gaat het totale bedrag naar groupon! Volgens mij kun je in veel gevallen beter direct naar zo'n bedrijf toegaan en een betere deal krijgen.
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Net een 550D + Batterygrip gekocht, kunnen we mooie foto's maken en Full-HD filmen
|
|
|
dani-el
|
en Groupon staat er ook om bekend hun shit te spammen op fora die aansluiten op een doelgroep. Sluikreclame dus.
|
|
|