Hallo had aanvankelijk niet echt zin om mijn verhaal te posten maar doe het toch maar
.
In september zijn we naar het wel bekende fehmarn gereisd voor een weekje kiten met 4 vrienden.
1ste dag gelijk even strand "gold" verkend. Dat was een maandag de dag van aankomst...
Hier zijn we de volgendedag weer naartoe gegaan.
Mijn doel van m'n kite vakantie was op de 1ste plaats lol makan
Met vrienden en het landen van mijn sprongen wat beter controleren...
Ik
Kite nu +-1 jaar elke week als het weer het toelaat..
De wind was tussen de 25 en 30 knopen en ik was lekker met
M'n 7m² aan het varen niks overpowerd gewoon relaxed......
Beetje springen en varen Zonder fratsen.
Toen ging het fout....tijdens een sprongetje raakte ik de controle over mijn vlieger kwijt.
En omdat ik met de 7m2 aan het varen was "over"corrigeerde Ik hem.
Daardoor was ik mijn druk kwijt en storte ik naar beneden.
Opzich niet zo'n ramp zij het niet dat het 150meter uit de kant nogsteeds halve meter diep was.
Dat had ik dus niet verwacht! Ik wist wel dat het op veel plekken ondiep was maar had dit niet helemaal door. Lekker stom dus
Resultaat; vol op m'n
Linker been terecht gekomen die gelijk een bocht van 90graden maakte naar binnen.(voet ten opZichte van been)
Vrienden waren snel terplekken en hebben mij naar de kant gebracht en ambulance gebeld.
Ben op het strand gelijk plat gespoten en hebben ze m'n voet weer recht gezet.
Die avond ben ik ook gelijk geopereerd.
Enkelkom gebroken die zit nu vast met schroeven en een plaatje.
Verder al mijn enkelbanden finaal afgescheurd.
Nu nog 4 weken stil zitten
Met been Omhoog om de breuk te laten helen. Dan nog maaaaanden en maanden voor mijn enkelbanden weer hersteld zijn. Dus mijn seizoen is over! En ik
Hoop dat het weer goed komt zodat ik (eind) volgendjaar misschien weer kan kiten
Gr. Vin