joosie
|
was echt tof om zo te volgen via live stream, die ruben waar haalt hij t vandaan knijters wat een lanceerinrichting volledig horizontaal
|
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Jazeker! Hoor het net van Hans van Flexifoilkites.nl. Koffertje pakken en naar Zuid-Afrika Kevin. Gefeliciteerd!
|
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hoe heeft onze Admin Evan het gedaan? Die had het ook wel inzich om te winnen.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Top evenement, echt tof om er bij te zijn en serieus harde loops en sprongen van dik 20m+ gezien. Zelf niet meer gekite maar haal 't morgen wel in.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Man man... o man wat een ziekelijke jumps/megaloops... respect voor alle deelnemers @kevin: gefeliciteerd!!!
Mocht ik noemenswaardige fotos geschoten hebben zal ik ze met plezier met jullie delen!
|
|
|
Yoram
|
Was heel nice, echt mega looops
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Pfff, mij hele heat in de kwartfinale verkloot door niet op de stroming te letten. Ik was door de eerste 7min heen gekomen alleen zat ik te ver in het wedstrijdveld om nog iets te kunnen uithalen. Na meerdere rakken varen op hetzelfde punt uigekomen te zijn met een zwaar gepowerde 6m nog 1 dikke loop gedaan. Helaas was deze blijkbaar buiten het slecht aangegeven wedstrijdveld en was het exit..... Eruit liggen omdat je niveau niet ok is kan ik nog mee leven, maar dit is gewoon een oerdomme fout. Volgende keer beter, weer iets geleerd.
Kevin de Smid en Steven Akkersdijk gefeliciteerd met de overwinning. Zeker Kevin steeg ziekelijk boven zichzelf uit, Ruben's loops verbleekten erbij!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dik evenement en respect allemaal, gefeliciteerd aan de winnaars !!
Die stroming was ook niet normaal Evan , rechtsvoor is ook jou voorkeurskant zeker ?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Maakt niet uit Evan je heb de rest een poepje Rotterdam laten ruiken.
Wij weten dat je makkelijk eerste kon worden ;-) maar dat heb je nu eenmaal met jury sporten.
|
|
|
Vinni
|
Ik kom er net bij het uitladen van de auto achter dat ik m'n net een week nieuwe board heb laten liggen op Zandvoort, Redbull NAP.. Is er een vriendelijke vriend die deze toevallig voor me heeft meegenomen? Het gaat om een Ocean Rodeo JT pro. Alvast bedankt
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
pff wel ziek actie al gezien, boy en girls schiet op met al die beelden .
@Vinni kiters onder elkaar krijg je hem vast en zeker terug al hoewel het is niet alleen kite volk
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Als het goed is komt er nog wat in Hart van Nederland, dat is nu bezig.
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ik heb het niet gezien, maar zal straks uitzending gemist checken en het linkje hier plaatsen
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Kwam het door een omslaande golf net voor jerrie ze eerste sprong dat ze board brak en dat hij daardoor werd gediskwalificeerd?
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Pfff, mij hele heat in de kwartfinale verkloot door niet op de stroming te letten. Ik was door de eerste 7min heen gekomen alleen zat ik te ver in het wedstrijdveld om nog iets te kunnen uithalen. Na meerdere rakken varen op hetzelfde punt uigekomen te zijn met een zwaar gepowerde 6m nog 1 dikke loop gedaan. Helaas was deze blijkbaar buiten het slecht aangegeven wedstrijdveld en was het exit..... Eruit liggen omdat je niveau niet ok is kan ik nog mee leven, maar dit is gewoon een oerdomme fout. Volgende keer beter, weer iets geleerd.
Kevin de Smid en Steven Akkersdijk gefeliciteerd met de overwinning. Zeker Kevin steeg ziekelijk boven zichzelf uit, Ruben's loops verbleekten erbij!
... om nou te zeggen dar rubens loops erbij verbleekten vind ik wel sterk uitgedrukt... Die backroll kiteloop F-16 handlepass vond ik in deze windsnelheden ook ziekelijk goed!!! En ok misschien niet super hoog maar wel over zijn kite heen kunnen kijken.
|
|
|
|