sandermark
Geen avatar
|
Hallo Raymond, Is het een rood North board (Dragon Large) met oranje vinnen aan de onderkant (oranje geverfd)? Dan is ie van mij, vandaag kwijt geraakt... Groetjes, Sander
|
|
|
HDFrank
|
board: wooden look oranje rand blauwe "peter lynn" sticker
maar is pas later verloren
|
|
|
Lizet
Geen avatar
|
Hallo Raymond, Ik ben gisteren mijn Brunotti Onyx board verloren. bovenkant: donkerblauw board onderkant: houtnerf te+ blauwe print met “Brunotti”. footpads: wit met zwart, straps met felblauw details Lijkt dat op wat je hebt gevonden? Grz Lizet
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Shinn Luigi, 132/42
|
|
|
olivia
Geen avatar
|
Hallo, is dit een airush board blauw en wit met wit footpads en een grijze handvat ? merci, olivia.
|
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Wellicht een goed idee als de topicstarter toch een tipje van de sluier oplicht:) Anders kunnen we nog wel even doorgaan;)
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Er raken de laatste tijd wel veel mensen hun board kwijt valt me op.. Vraag me af hoe dat komt. Meestal kun je toch wel bodydraggen of zo?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Inderdaad veel mensen die hun boardje kwijtraken, valt me ook op dat de meesten nog niet heel veel berichten gepost hebben op kh, beginners ?
|
|
|
|
fennodb
Logs: 0 | 97 uur
|
Compleet met Bluebit eens. Gewoon even bestellen was laatst een actie van ze. Je krijgt ze gratis en je schrijft je naam en nummer erop, dit is ook makkelijker voor de vinder.
|
|
|
|
HDFrank
|
Zoals je ziet heet RHollander pas 2 berichten verzonden! Hij komt misschien twee maal per jaar op KH!! Of het board is al terug bij de eigenaar , en hij is KH vergeten!!!
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
gaan we massaal kiten met stroming tegen de wind in of zo? Dat is bij mij de enige omstandigheid dat ik moeilijk of niet bij mijn board kan komen.. in alle andere gevallen kan je er toch wel naartoe draggen?
|
|
|
feddomw
Gast
|
gaan we massaal kiten met stroming tegen de wind in of zo? Dat is bij mij de enige omstandigheid dat ik moeilijk of niet bij mijn board kan komen.. in alle andere gevallen kan je er toch wel naartoe draggen?
Nee. Soms inderdaad stroming tegen de wind in. Soms board gewoon kwijt in dikke golven na een mislukte sprong. Soms materiaalpech (gebroken lijn, LE ontploft, enz) waardoor je self rescue o.i.d. moet doen en board niet bij je hebt of bij je kan houden. Shit happens.
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
ik ook zondag in scheveningen dikke golven na een sprong (mislukte) board verloren zag hem af en toe drijven dan weer dikke golf er overheen. maar dankzij de stickers werd ik maandag gebeld en heb hem weer terug dus topaktie
|
|
|
Hankee67
Geen avatar
|
Was t toevallig niet 5 juli? Ben op IJmuiden mn flywave kwijtgeraakt,houten board met zwarte strepen,5 vinnetjes,met de ebstroom naar buiten gedreven,hopelijk spoelt ie ergens aan.
Henk: 0614681787
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Was t toevallig niet 5 juli? Ben op IJmuiden mn flywave kwijtgeraakt,houten board met zwarte strepen,5 vinnetjes,met de ebstroom naar buiten gedreven,hopelijk spoelt ie ergens aan.
Henk: 0614681787
Met wind uit t Zuidwesten en een gemiddelde getijdestroming richting het noorden is het onmogelijk dat je board in Scheveningen terecht komt.
|
|
|