geloof68
|
Wat wil je ermee gaan doen?
|
|
|
Straight edge
|
Gewoon heen en weer varen heb park 7 m zoek er iets grotere bij
|
|
|
bluebit
|
top kite, heb een 9 meter vision uit 2012...
fijn om te relaunchen, lekker stabiel, uitstekende beginnerskite maar je kunt er zeker nog enige tijd mee doorvaren.
heb trouwens ook met de 10.5 en de 12(?) gevaren, ook al niets mis mee!
|
|
|
Straight edge
|
Thx kan er een kopen voor een leuke prijs kan het helle merk zelf niet
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Ik heb op het moment een Park 9m uit 2011 en een Vision 7m en 12m uit 2012. Voor mijn gevoel lijken de kites erg op elkaar alleen heeft de Vision iets meer bardruk. Ik kan hem in ieder geval aanraden!
|
|
|
Straight edge
|
Paul ook makkelijk weer op gestarten als hij in het water ligt?
|
|
|
bluebit
|
retemakkelijk te relaunchen....bar aantrekken en rechts of links sturen en dat ding gaat de lucht in.
Ik heb uren in het water gelegen met cabrinhas tijdens mijn kitesurf cursus om die te relaunchen....man, wat was het een opluchting toen ik een RRD in handen kreeg en dat ding gewoon relaunched als ik dat wilde. kwaliteit van de kite is ook gewoon goed, 3 struts model maar is toch erg duurzaam.
Je zal er in ieder geval geen spijt van hebben, het is gewoon een goede kite.
|
|
|
Straight edge
|
Aanschaf is ook een stuk minder dan park of slingshot . Dus dacht vraag eerst maar info voordat ik hem koop
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Paul ook makkelijk weer op gestarten als hij in het water ligt?
Relaunchen gaat net zo makkelijk. Springt ook prima, ik heb er een hoop plezier mee.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Thx kan er een kopen voor een leuke prijs kan het helle merk zelf niet
Nogal groot en beroemd merk. Goed spul, en ziet er mijn inziens altijd mooi uit. Wavebaords zijn echt top van rRD.
|
|
|
Morres
|
Ik vind het niet echt een topkite, heb er zelf ook les mee gegeven, de kite is niet echt stijf genoeg, zelfs niet als je m snoeihard op pompt, daarnaast toch regelmatig openstaande naden gehad. Het vliegt prima zolang je niet met teveel wind gaat. Kleinere maten waren wel beter overigens. Voor beginners prima kite(op kwali na) maar als je iets meer gevorderd bent wel echt een saai apparaat.
|
|
|
|
Morres
|
tja, ik kan alleen spreken over die 6tal kites die in de les gebruikt werden voor 1 seizoen..dat is wel langer dan het moment opname van Thekiteboarder.
|
|
|
bluebit
|
hahahaha :
"It is the Ford Focus of kites – albeit one with decent paintwork."
an sich positieve reviews dus, hoewel ze niet echt de kwaliteit behandelen.
|
|
|
Straight edge
|
Ben beginner nog steeds voor250 euro. Met bar kan ik mij nooit bult vallen. Zit nog garantie op die Kite en bar
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ben beginner nog steeds voor250 euro. Met bar kan ik mij nooit bult vallen. Zit nog garantie op die Kite en bar
No-brainer dan.
|
|
|
Straight edge
|
Wordt mijn 2de Kite . Hier kon ik geschikt aan komen
|
|
|
Morres
|