Jimmy
|
ik bel je vanmiddag wel ff. Had je nummer al;)
|
|
|
jetzu
|
Zo te zien hebben niet veel mensen zin om zondag te knallen???? (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
zarda
|
Natuurlijk wel maar is mirns nu niet enkeldiep? Workum is al een stukje ondieper geworden(kniediep). Dus ben bang dat mirns nu niet dieper is dan een kleuterbadje (cry_kitesmiley)
|
|
|
Jordi_1990
|
he viel me inderdaad op dat workum erg ondiep was....
|
|
|
|
Jacobus
|
Is Hindeloopen niet een optie? Zal ook een stukje rustiger zijn.....? Moet nog wel iets regelen wil ik kunnen kiten.
|
|
|
Taco.
|
Zondag ziet er goed uit, ik ben waarschijnlijk ook van de partij. Met zuid is Mirns een optie en dan hopen dat het nog een beetje sideshore is. Hindeloopen was ik niet heel erg van onder de indruk met die palen en stijgers, choppy hoewel achterin het diepe waren dikke golven.
Hoe is stavoren eigenlijk met zuid? Iemand daar wel eens gevaren, of wordt je dan gestoord van de windsurfers?
|
|
|
|
|
Gertjan
|
Dat vroeg ik me ook al af. ps Waarom klaagt iedereen over de waterstand? Achterin is het altijd diep genoeg of moet iedereen zijn kunstje aan de kant tonen? Met dit koude weer zijn er toch bijna geen dames aan de kant dus kun je gerust wat verderop kiten. (grinnik_kitesmiley) Workum met laag water en zuiderwind lijkt me erg lastig ivm die zandbank waar je de hele tijd over heen schuift of achter blijft hangen.
|
|
|
Gertjan
|
even subtiel als altijd Ja die Piede is weer Kort en Krachtig.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hmm lees hier weer allemaal nieuwe dingen waarom wel/niet naar een spot gaan. maar ff concreet: was nou betere plek voor zondag? workum, mirns of hindeloopen... heb btw les gehad in hindeloopen, kunt er best ver water inlopen, geen last gehad van de paaltjes.
|
|
|
Gertjan
|
Mijn voorkeur naar Mirns was wel duidelijk maar als zaterdagavond de voorspellingen zo zijn dat het niet waait bij Mirns dan wordt het als nog Workum. Zal niet de eeste keer zijn namelijk.
|
|
|
fremabo
|
Las ergens dat je nu pakeergeld moet betalen op Workum, weet iemand daar het fijne ervan af.
|
|
|
Jimmy
|
Toen ik er voor het laatst was. Moest ik 3 euro voor een hele dag betalen. Dat is inmiddels 4 weken gelden. Weet niet of het verander is ondertussen. Lijkt me niet.
|
|
|
Jordi_1990
|
ja anders heb je een mooi geel papiertje achter de ruit.... sneu geld. 3 euro voor een dag is wel te doen toch fred? anders betaal ik het wel haha
|
|
|
jetzu
|
Ik zie mirns wel zitten. Hoe minder diep hoe minder golfjes ideaal dus. Het moet alleen nog even blijven waaien.
De parkeermeter op workum is een tijdje geleden al vernieuwd en kost 3 euro. Nog niets over extra boetes gehoord trouwens.
Wat kost het bier in de toeter dan als je over de brandstof prijs zeurt??
|
|
|
Jimmy
|
@Benjamin Ben je volgende week ook de hele week vrij?Ik wel en de voorspellingen lijken ook gunstig voor volgende week (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Taco.
|
Mirns lijkt me goed, lekker achterin, prima golfjes. Zondagochtend nog ff bellen.
Workum is idd parkeren en op zondag wordt er ook gecontroleerd. Laatst moest ik rennen voor een parkeerkaartje, net voordat ie bij mijn auto was lag hij voor de ruit....
|
|
|
peter.
|
het water op minrs was dindsdag heel laag ! hoop voor jullie dat het weer hoger is
|
|
|
Taco.
|
hmm lees hier weer allemaal nieuwe dingen waarom wel/niet naar een spot gaan. maar ff concreet: was nou betere plek voor zondag? workum, mirns of hindeloopen... heb btw les gehad in hindeloopen, kunt er best ver water inlopen, geen last gehad van de paaltjes.
Ach ja het valt wel mee, zal ook wel minder druk zijn qua duitsers nu? Als het waait is Mirns prima, ondiep voorin en diep achterin. Geen surfers. Maar omdat het wat zuidelijker ligt is de kans op wind kleiner dan bijvoorbeeld workum. Dus, precies wat GJ zegt: wind = Mirns, minder wind = workum.
|
|
|
Benjooh
|
@Benjamin Ben je volgende week ook de hele week vrij?Ik wel en de voorspellingen lijken ook gunstig voor volgende week (grinnik_kitesmiley) Ja ook zowat hele week vrij jah! Alleen dinsdag dus niet, misschien nog 1 extra dagje voor projecten oid maar een dag of 3 vrij moet vast wel lukken! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Wat heb ik toch een geluk dat het altijd waait als ik vrij heb (grinnik_kitesmiley) (ff afkloppen )
|
|
|
Jordi_1990
|
ik heb lekker ook vrij, KITEN!!!!
|
|
|
Lude
|
Moest je niet altijd al bij Workum betalen? Nog nooit iets ingegooid, en nog nooit een bonnetje gezien... Of moet ik nu voorzichtiger zijn? Ik hoop dat de voorspellingen zo blijven, heb wel zin om weer eens lekker te kunnen kiten ipv met mn directional zandbankjes te omploegen (zoals de laatste 1.5 maand).
|
|
|