CeesV
|
Die Royal is dikke meuk! Er staan trouwens behoorlijk veel van die boards alweer te koop zolang is ie nog niet uit toch?
|
|
|
zarda
|
Hee, ik ga morgen om 12 uur naar lauwersoog, maar heb nog geen vervoer voor de terugweg. Is er iemand die nog een plekje vrij heeft?
Groeten, Sjoerd
|
|
|
Gj
|
Sjoerd, als je morgen om 12 uur naar loog gaat ben je verplicht om op het meer te varen het water is er echt heel snel vertrokken.
|
|
|
CeesV
|
hey sjoerd... constantijn, niels (?) en ik gaan morgen met de trein naar delfzijl.. half 11 trein als het goed is.. ga met ons mee vanaf station noord... krijg je nog 40% korting ook omdat wij OV hebben
|
|
|
|
Mark04
|
Die Royal is dikke meuk! Er staan trouwens behoorlijk veel van die boards alweer te koop zolang is ie nog niet uit toch? Er worden inderdaad alweer redelijk wat 3E Royal boardjes aangeboden. Zelfde viel me ook op bij de North Jamie Pro 2009 boardjes, die werden ook erg snel 2e hands aangeboden. Van 11:00 tot 15:00 varen moet lukken.
|
|
|
KappuhH
|
Hoe is het water met NO verder? Vlak of dikke chop? Anders zet ik mn pads even op de freestyle/chop stance Lude en ik zijn rond 10u ter plekke...
|
|
|
Mark04
|
De meters die ik vandaag gevaren heb waren in matige chop tot vlak. In ieder geval minder chop dan met Noord.
|
|
|
|
Gj
|
naja Hendrik wij waren er vandaag je moet het zelf weten, het was vandaag om 12 uur hoog, en om half 2 was het gebeurt maar goed, jij weet hoe het zit! Ben morgen iig op Delfzijl met martijn om 12 uur vertrekken wij uit Hoogezand!
|
|
|
KappuhH
|
Nouja als het om 12u hoog was dan was het water om 12u nog niet weg. Morgen 1u hoog, dus als het water vandaag na anderhalfuur weg is was dan kun je morgen ws wel tot half3 varen. Van 12 tot half3 is toch twee en half uur varen...
|
|
|
Mark04
|
naja Hendrik wij waren er vandaag je moet het zelf weten, het was vandaag om 12 uur hoog, en om half 2 was het gebeurt maar goed, jij weet hoe het zit! Ben morgen iig op Delfzijl met martijn om 12 uur vertrekken wij uit Hoogezand!
Hoe is de wind op Delfzijl in vergelijking met Lauwersoog? Vlagerig? Harder? Nog meer mensen naar Delfzijl morgen? Lijkt me ook wel wat, dichterbij dan Lauwersoog en geen gekudt met het getij.
|
|
|
Lude
|
Gaan gewoon naar loog hoor Hendrik NO is lekker... beter dan vol N qua chop.. Hoogkerk is vrij vlagerig... Mark: Delfzijl is altijd iets minder dan lauwersoog qua wind, maar ook minder last van getij idd
|
|
|
KappuhH
|
Delfzijl heb je ook wel met getij te maken hoor. Als het daar laag water is moet je door een laag drek baggeren. Ook niet alles. Geen idee hoeveel uur voor en hoeveel uur na het goed te varen is...
|
|
|
Gj
|
Ja delfzijl is niks en echt geen beginnersspot, lauwersoog is beter!
|
|
|
Jimmy
|
Morgen nog iemand lauwersoog?
|
|
|
dekkerz
|
Joow,
Morgen zijn Cees, Niels en ik rond 13 uur op Delfzijl, prima wind en wat meer water idd!
|
|
|
piede
|
Ik ga morgen ook nog wel ff naar HvdB. Lekker vlak
|
|
|
Lude
|
nu al 19 knopen op vliegerweer
|
|
|
keessie
|
Ik ga ook naar Loog. Daar waait het harder dan op Delfzijl
edit: Maar het water schijnt er tot de enkels te zijn. DAS NIE FIJN. Delfzijl dus toch maar
|
|
|
Jelke
|
Patrick en ik gaan ook zo naar L'oog !
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Heeft iemand mijn kite-leash (merk Best) gevonden bij het Zuidlaardermeer? Ben hem gisteren verloren. Het kan zijn op het land, maar waarschijnlijk in het water: ik heb de kite van mijn dochter in het water overgenomen. Het kan zijn dat haar leash aan 2 kanten ontkoppeld is. Ik had mijn eigen leash. Dan moet ie met de wind aan land komen drijven.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Wimpie,
Heb hem niet gezien volgens mij waren we de laatsten als ik het goed heb.
|
|
|
patricks
|
Wat een topdag @ lauwersoog!! Lekker vlak water Ik ga ook naar Loog. Daar waait het harder dan op Delfzijl
edit: Maar het water schijnt er tot de enkels te zijn. DAS NIE FIJN. Delfzijl dus toch maar
Verkeerde keus gemaakt
|
|
|