kitepower07
|
morgen (woensdag) nog mensen naar Korn of L'oog?
|
|
|
bigsteef
|
morgen (woensdag) nog mensen naar Korn of L'oog?
heeejj jur ik ben morgen vanaf een uur of 3 op korn aanwezig bist er dan ook nog greets stefan
|
|
|
Gj
|
Als er savonds nog wind is morgen dan naar blauwie
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die ergens een ochtendsessie willen gaan doen vanuit Groningen?
|
|
|
Steven
|
Vanavond op Loog. Rond 5 uur denk ik. Wadkant.
|
|
|
KappuhH
|
Toevallig plekje vrij in de auto? Woon volgens mij 100m bij je vandaan (saffier toch?).
|
|
|
kitepower07
|
@ Steef, 3u zeker aanwezig! 18:00 20 knopen!! lekker hakken! tot straks!
|
|
|
|
martimor
|
hey,
ga vanmiddag ook ff checken bij blue city.
gr martijn
|
|
|
brutus
|
Hey Steven, Hoe is het nou dan? Long time no see.
|
|
|
Krizze
|
Knal nu met Rico naar Blauwe toe Aan de westkant bij dat doodlopende weggetje Dus lammie, der bie weez'n
|
|
|
CeesV
|
Jep daar! Maar wel uitkijken voor die steiger, anders mol je je gear nog
|
|
|
jetzu
|
Hey Steven, Hoe is het nou dan? Long time no see. Hebben ze hem ook weer vrij gelaten??? Het was zo lekker rustig........
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Knal nu met Rico naar Blauwe toe Aan de westkant bij dat doodlopende weggetje Dus lammie, der bie weez'n Heee dude's dan heb ik jullie gezien ik zat daar bij de rietkraag achter die boerderij met Marti, was lekkere sessie alleen wel f*cking vlaggerig. Voorlopig geen goede wind voorspellingen scheisse Tjouw gringo's Volgens maakte Rico nog een vette sprong wat zag iemand flink hoog in de lucht hangen en knalde flink naar beneden
|
|
|
Krizze
|
Zo, dat was weer eeum schier op blauwe Rico en ikke hebben ff wat oudjes, die in de rondvaartboot zaten, de schrik van hun leven bezorgd ........we sprongen er gewoon over heen, de kapitein vond het helemaal geweldig en bleef ons maar uitdagen en aanmoedigen ghehehehe Ps, in de rietkraag bedoel je zeker lami!! Hahahaha
|
|
|
Bram Wilbrink
|
je zal die walrus maar op je krijgen.. of wat dat die andere
|
|
|
|
skyhigh as a
|
jaahaaa da was idd eeum weer schier, had nie zoon poeste verwacht dak zelfs over bootn heen kon springen zag je nog idd aan de overkant met nog iemand leek wel of de wind daar veel minder en vlageriger was die krizze weer met zien dikke loops ghehehe most nait weer zo bange kiekn
|
|
|
martimor
|
klopt, was met eldoctoro (lammie) aan het kiten. was inderdaad erg vlagerig aan onze kant. maar dat mocht de pret niet drukken maar ja, tis eerst weer over met de pret, slechte vooruitzichten met de wind is dat niet klote om over die stenen het water in te lopen? heb het nog nooit geprobeerd, maar ljikt me niks. later
|
|
|
Gertjan
|
Gister lekker op loog, alleen kloten dat ze al m`n geld uit de auto hebben gejat. paar honderd euro lichter. Geen pasjes of tel gejat gelukkig. Sleutel weer netjes terug bovenin het tankklepje.
Kan dus ook niet meer op Lauwersoog. Blij dat de auto er nog stond.
|
|
|
Gj
|
Wojo met hoeveel man was je dan? die gasten ff flink op zen bek timmeren. wat een mongolen.
|
|
|
vissie
|
Hebben dus gewoon gezien dat je hem daar in deed denk ik?
|
|
|
Gertjan
|
Ja en de enige die dat gezien heeft is die kerel van die schafttent.
waren eerst maar 2 auto en later nog 2 auto`s, Jitske en een honda uit hoogkerk.
Sleutel zie je ook niet als je de klep los maakt, je moet het echt gezien hebben of voelen.
|
|
|
Mark04
|
Damn, dat verwacht je toch niet op Lauwersoog. Volgende keer parkeer ik de auto wel op de dijk, kan ik hem tijdens het kiten in de gaten houden
|
|
|