skyhigh as a
|
zoow net wakker.... waar gaat de reis naartoe vandaag??
denk dichtbij, zal wel schildje worden met deze richting of zuidje?
|
|
|
Johnny Tampony
|
jo rico ken mijn ff bellen als je heen gaat
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
kan ik met iemand mee rijden? of iemand met mij. gister was te gek@mirns! ik ga iig mn spulletjes zo pakken dus er kan ook iemand met mij mee rijden.
|
|
|
skyhigh as a
|
wie gon met drei kwarteire nar zuidjemeer blijft aardig zuidwest vandaag volgensmie
|
|
|
Mark04
|
stond trouwens vandaag gozert op de zandbank te filmen, dacht dat het een een grunniger was ofnie??
That`s me! Geef volgende keer ff een gil als je op de film wil Zal ik hier de filmpjes dumpen.
|
|
|
skyhigh as a
|
ahaa dacht al wel bekend gezicht te zien, altiet mooi grunnigers int boetnlaand
wilk da loopie over de zandbank wel zien hah
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
gaat er morgen ook nog iemand kiten? de rest van de week lijkt de wind dramatisch.
gr van Niels
|
|
|
lowietje
|
lijkt vandaag vooralsnog niet veel te worden. maar heel misschien ga ik t nog wel proberen. afhankelijk van hoe de wind zich ontwikkelt, ik kan toch niet eerder weg dan 12.00 uur.
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
twijfel ook over loog.. volgens windguru pro kan het maar vertrouw het niet echt..
|
|
|
skyhigh as a
|
ey Krizze, zet eem dat filmpie derop van vorig jaar Carnaval wat waren we toen toch goed verkleed
|
|
|
lowietje
|
ga niet meer weg, minimale voorspellingen en spiertjes ook nog moe van gister en eergister kiten. voor wie nog wel gaat: have fun!
|
|
|
Lude
|
hehe 'fun' met deze wind?
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
welke wind... er is inmiddels niks meer..;-)
|
|
|
lowietje
|
oh haha had ook helemaal niet meer gekeken, aangezien ik toch al had besloten niet te gaan. maar have fun met andere leuke dingen dan vandaag en de rest van de week zoals het eruit zien
|
|
|
|
Benjooh
|
Lekker snel op het www gezet Krizze! Kan me die dag nog als gister herinneren
|
|
|
Krizze
|
Hahahaa Leef je ook nog kerel? Heb t filmpje pas net van Klaas gekregen dus deze x lag het niet aan mij Ow ja Martimor tnx! ghehehe
|
|
|
martimor
|
Ahh, tis gelukt Wat een lip, je zal er maar een kwak mosterd op krijgen
|
|
|
Benjooh
|
Hahahaa Leef je ook nog kerel? Heb t filmpje pas net van Klaas gekregen dus deze x lag het niet aan mij Ow ja Martimor tnx! ghehehe Tsjah maar ik zit nu in Delft he en hier ist ook prima kiten! Niet van die lompe idioten op het water iig
|
|
|
Shark
|
Haha, dat verklaard een hoop Rico. Neus schaif veur de kop!
|
|
|
|
Gj
|
Dronken stoned en vol adrenaline opt water dan ga je wel net eens te ruig en probeer je uitgehaakt over een dijkje te loopen Haha onze held en onze caveman rico respect voor hem
|
|
|
Goonie
|
haha die kan ik me nog herinderen idd... maar goed dak een ziekenauto heb geregeld toen... waus..... Heb je inmiddels al spruiten op je aardappel???
|
|
|
Walt0r
|
Knippie hazelippieeeeeeeee!!!!!!!!! Die Kriz lijkt ook wel op de Gorden van vroeger
|
|
|