Gj
|
pff tis echt lastig, heb je anders een 06 tim.. T lijkt wel te gaan waaien. geef me je nummer anders ff dan hebben we morgenochtend nog ff contact
|
|
|
|
martimor
|
Workum, 2 knopen..
ach, het is nu toch donker. Morgenochtend kijk ik het ff aan, als het nog n beetje leuk waait ga ik ook naar ijselmeer.
|
|
|
TommH
|
Jaa inderdaad.. Nouja, hopelijk tot morgen dan haha!
|
|
|
skyhigh as a
|
ik alweer vanaf half 9 paraat, al wachtend tot Martimor mij een belletje doet, maarrrrrrr.......
faeces wind!!!!
|
|
|
bluebit
|
hier idem dito, hele week zag het er aardig uit, gisterenavond zag het er nog uit dat het wel door kon gaan. vanochtend om half acht al eerste berichtje dat de voorspelling ruk was..het leven als kitesurfer is zwaar.
|
|
|
martimor
|
Geen wekker gehoord, rico oerinstinct die denk ik al lang wist dat t niets zou worden Hopelijk zondag nog wat actie
|
|
|
skyhigh as a
|
windvoorspelling zuigt de laatste week!verwachting dikke 30 knopen en sta je daar met de 12m in de weer te zwaaien met 8 tot 16 knopen tja.. ahaaaa!!! geen wind heeft ook zijn voordelen!! hoop vandaag nog effe een kicker op te halen voor weinig dei ken jaa mooi mit op de snackwoagn de volgnde zezzie Handleiding bericht bewerken
|
|
|
Gj
|
ahahahah ja zondag mooie ooster..
|
|
|
TommH
|
iemand lauwersoog rond een uurtje of 3? ziet er goed uit hier! weerbericht klopt weer is voor geen meter
|
|
|
Yourie
|
morgen toch wel in eens wind voor Lauwersoog. beter!
|
|
|
martimor
|
zal mij benieuwen... ik sta iig al in de startblokken
|
|
|
leonmeijer
|
Hoe laat hoogwater opnlauwersoog?
|
|
|
Wim uit Assen
|
15.30 uur 2a3 uur voor en na vaarbaar.
|
|
|
keessie
|
Ik ga even kijken bij Spotix
|
|
|
Wim uit Assen
|
@Keessie: is de wind daar wel goed vanmiddag? Richting en kracht?
|
|
|
leonmeijer
|
Ik denk dat ik ff een uurtje of 2 naar Lauwersoog ga. Zijn er dan ook mede kiters?
|
|
|
Steven
|
Ik ga naar lauwersoog rond 13u. Ziet er nu goed uit met dik 20kn
|
|
|
Yourie
|
Zijn er nog meer die vandaag naar spot x gaan?
|
|
|
KappuhH
|
Jep halverwege/eind van de middag. Wind moet nog wel even aan gaan...
|
|
|
Lude
|
Als de wind door zet is dat wel het plan. Nieuwe kites proberen! Ben benieuwd hoe lang die geel blijft met al die stront daar!
|
|
|
|
Yourie
|
Wij gaan rond half één die kant op
|
|
|
|