¦Tim¦
|
ik zie zoiets helemaal voor me datje in je lijnen zit en die kite blijft wind trekken en je komt gewoon niet meer boven water...
dat is echt de ergse dood die je kan meemaken dat je gewoon niet meer kan ademen lijkt mij.
|
|
|
WaZuP
|
gecondoleerd voor alle nabestaande en vrienden
|
|
|
|
|
|
rocco kite
Gast
|
sterkte aan alle familie leden en vrienden ik kite nog niet zo lang maar lijkt me wel k*t om in je lijn verstikt te raaken veel sterkte
|
|
|
|
ThaNanas
Gast
|
Gecondoleerd (cry_kitesmiley)
|
|
|
aap
Gast
|
Heel veel sterkte en gecondoleerd
|
|
|
Emma
|
Gecondoleerd
|
|
|
Susan
|
shit, rillingen over mijn lijf had echt niet mogen gebeuren (cry_kitesmiley) sterkte allemaal..
|
|
|
Noskie
Gast
|
jongens zullen we morgen een minuut stilte houden voor deze slachtoffer :'( dat dit moet gebeuren is echt vreselijk. aan iedereengecondoleerd..
|
|
|
Rutger II
|
Gecondoleerd aan alle nabestaanden !
|
|
|
b.v.o
|
gecondoleerd aan alle nabestaanden
|
|
|
|
nico werkman
Gast
|
gecondoleerd met iedereen die deze persoon heeft gekent (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
La Flauwurhman
|
Pfff, zit ik hier in Thailand kitehigh te checken en dan lees je dit......
Geen woorden voor....alle vrienden, kitematen en familie sterkte met dit verlies..
|
|
|
n-schutkiter
|
gecondoleerd en heelveel sterkte aan de famililie , vrienden en kennissen van deze man
frits
|
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
erg... Vreselijk dat dit is gebeurd,
gecondoleerd en veel sterkte toegewenst aan de vrienden,familie en kennisen
|
|
|
oz
|
Ok,
laatste update; het was GEEN kiter. De man op de roompot was aan het vliegeren op het strand met een matras, toen hij met een vlaag het water in werd getrokken. Nadat de kite gestalled in het water terecht was gekomen is hij waarschijnlijk in de lijnen verstrikt geraakt en "verdronken". Hij is uit het water gehaald door zijn vriendin. De info komt direkt van de eigenaar van de roompot. Alsnog gecondoleerd.
OZ.
|
|
|
|
fkl
Gast
|
Ten eerste sterkte voor de nabestaanden. Even op reactie op die van OZ: als de man een vlieger vast heeft dan is ie toch een kiter? Verder is het wel heel prettig om te weten wat er nu echt aan de hand is. De kitescene in ons land is best klein en ik vond het al erg vreemd dat niemand wist wie het was. Dus geen kitesurfer maar wel een kiter die om het leven is gekomen. Sterkte
|
|
|