Flyingtrunkie
|
Present! (als ik niet ziek wordt) Hopelijk niet teveel wind, Ik laat m'n p3 13 voor het eerst uit.....
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ben er ook bij morgen Waarscijnlijk rond een uur of 11:30 - 12:00 (Witte North Rhino 9m of Rood/Zwarte F.One Tribal 13m)
|
|
|
AnalogePixel
|
Mooi ziet d'r goed uit! Als het ff mee zit ben ik er rond het middag uur. (rode Vegas 10m / blauwe Vegas 14m)
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Teigetje komt ook rond een uurtje of 11 denk ik blauw witte FL. Pulse. en misschien neem ik Haring Harrie ook mee als ie zin en tijd heeft.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja neem die Haring nou es mee joh!!!!! Trek Richard uit z'n nest!
|
|
|
kitaholic
|
Hee Mark - hoe was die sollicitatie nu gegaan???
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks for asking Kitaholic, Ging echt super, hij gaf al te kennen dat ik sowieso voor een 2e gesprek zou worden uitgenodigd. Dus het abrupt stoppen van een heerlijke ochtendsessie is niet helemaal voor niets geweest...:-))
|
|
|
Mark-Fizzer
|
PFFF het is nu 9.09.24 uur en hier echt super windstil....
Maar hopen dat dat nog goedkomt vandaag.
Hier is trouwens Zaandam....
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Actueel weer Hoorn 13.11.2006 14:00 uur weer temperatuur (°C) 13.5 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 8.7 wind (°) rel. vochtigheid (%) 73 windsnelheid (kts) 17 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 31 luchtdruktendens (hPa 3h) -
|
|
|
Keut Local
|
Actueel weer Hoorn 13.11.2006 14:00 uur
Harry je moet wel goed de datum checken, aan de info van afgelopen maandag hebben we weinig. Waar haal je dat trouwens vandaan?
Groeten Mark
|
|
|
Molliebollie
|
Jahoor....deze jongen neemt een vrije dag omdat er wind komt....wordt wakker, kijkt naar buiten...windstil :'(
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Kom op jongens, goede hoop houden.... hier waait het al iets.... Komt wel goed. :-(( toch??
|
|
|
Molliebollie
|
De windsites zeggen dat er voor 10 uur niet zoveel wind staat. Lets hope dat er na 10 uur WEL wind staat...anders word ik gek
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De voorspellingen zijn iets minder dan beloofd Maar denk dat ik toch zo maar die kant op rijdt.. Volgens mij komt het wel goed vandaag... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Maar denk dat ik toch zo maar die kant op rijdt..
Volgens mij komt het wel goed vandaag... doe je voorzichtig !!!!!!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
En óf het goed is gekomen, POTVERDORIE zeg. Super weertje, goeie wind.
|
|
|
Molliebollie
|
tering...echt SUPERDAG! Mooi zonnetje, lekker gevaren (soms kakte ie voor mij iets te veel in) Maar al met al echt een superdag! En kon eindelijk mn sprongen landen en doorvaren, ipv. onder m vlieger doorknallen zodat ie uit de lucht flikkert...
|
|
|
AnalogePixel
|
Wooohooo dat was echt een top dag! Hey Molliebollie, wat is Schellinkhout toch een relaxte plek om dat soort dingen te leren. Eindelijk heb ik er ook een paar geland ZONDER te vallen!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
He he Jeroen, eindelijk... ;-)) ik ook een paar geland ZONDER te vallen. Maar het overgrote deel was toch weer waterhappen WHAHAA
Jaaaa was echt super relaxd, je kon zelfs een beetje waveriden als je ver genoeg ging...
Op naar het volgende weekend maar weer, dit weekend voor mij niet kiten helaas.
C U There
|
|
|
AnalogePixel
|
Haha ja waterhappen zit er nog steeds bij, en wat mij betreft is dat nog lang geen verleden tijd. Schellinkhout leek wel een festival-terrein, m'n schoenen en boardshort waren helemaal goor. Vandaag weer spierpijn en morgen weer voetballen. Kiten misschien weer volgende week...
See ya! We'll meet again.
|
|
|