|
semen
|
Jacq, jammer dat ik hem gemist heb. Als het weer zo blijft gaat het goed komen.
Top dagje, zeker toen ik vanmorgen om 4 uur uit de kroeg kwam rollen. Ben best wel een beetje stuk nu...
@Micky, voorspellingen voor maandag geven hoop...
|
|
|
|
HDFrank
|
Ohhh, diéé hebben bedoel je! Wat dink je von de Royal beach Cuncert! Vertaling voor de rest van ons. (oh, die hekken bedoel je. Wat denk je. Zijn voor het Royal Beach concert..)
|
|
|
|
Nickeltje
|
Ik ben vandaag gaan wandelen op het strand bij Langeverlderslag en daar zwommen wat zeehonden rond. Ik wist helemaal niet dat die dieren ook hier voor de kust zaten. Erg mooi om te zien!!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Bij de Slufter heb ik er ook wel s eentje gezien, maar nooit in die regio dus dat is best bijzonder! Tsja en verder waaide het gelukkig vanmorgen toen ik moest werken
|
|
|
Nickeltje
|
Vond het erg jammer dat ik vanwege de regen mijn camera niet bij me had. Maar nu ik weet dat ze er zitten, hoop ik ze zeker vaker te zien.
|
|
|
koen-tjeee
|
Regio DH is iig levendiger dan het Scheef topic! Hopen op wind! Wie gaat er ondertussen nog regelmatig naar O'voorne?
|
|
|
Derek
|
Ja! Ik was maandag op noordwijk zuid aan het kiten, en toen zag ik ook zeehonden. Tot 3 keer toe stak er 1 zn koppie uit het water op een meter of 5 afstand. Zien die beesten wel wat in dat smerige water? Misschien had het iets te maken met de dode bruinvis die ze de dag erna vonden. http://www.zeezoogdieren.org/wordpress/
|
|
|
koen-tjeee
|
Vrijdag komt er weer wind!
|
|
|
svenpronk
|
Vrijdag komt er weer wind! Volgens de superforcast van Windfinder maar het zal mij benieuwen!!
|
|
|
|
Nickeltje
|
De voorspellingen zakken weer een beetje in he?
Mocht het nou morgen toch waaien, kan ik rond 16u in Leiden zijn. Heb ik dan kans op een lift met iemand naar Langevelderslag of ergens anders waar ik mag kiten?
|
|
|
haast - te - recht
|
wordt gewoon weer een K>U>T week . qua wind dan . morgen 2 uur wind en zaterdag nop verder nog wat te zeiken hier ?
|
|
|
Nickeltje
|
Te zeiken altijd! Heb een tweedaagse SPSS cursus (voor de onwetenden, dat is een zeer gebruikersonvriendelijk statistiek programma), maar dat is zo ongelooflijk saai dat ik echt op zie tegen dag 2 morgen...
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
weekendje Breskens staat voor de deur. Ben benieuwd of je daar mag kiten. Spullen gaan iig wel mee
|
|
|
Nickeltje
|
Vroeg thuis en wind is toegenomen... Ik vertrek over een half uur naar Langevelderslag in de hoop dat ik daar niet alleen ben en eventjes kan varen...
|
|
|
Nickeltje
|
Goed, ben heen en weer van Langevelderslag. De wind was pal aanlandig en nogal een klotsbak, dus heb al beginner mn spullen in de auto gelaten en het niet eens geprobeerd. Heb er wel weer wat mensen leren kennen en wie weet ga ik er vaker heen.
Iemand daar zei dat de Langervelderslag-locals een klein forum hebben. Ik heb op Google gezocht maar kan het niet vinden. Kent iemand het en heeft die iemand dan ook de link voor me?
|
|
|
TjeerdSJ
|
Vandaag is het toch wel side-shore hopelijk, misschien na werk nog eff naar noordwijk :-)
|
|
|
haast - te - recht
|
Hey @Tjeerd nog gevaren ? was helemaal top zaterdag tot 21.00 uur gevaren en maandag staat er wind en dinsdag en woensdag ...... wat een top week gaat dat worden ,elke avond knallen na het eten :-) (behalve maandag want dan zijn we dronken
|
|
|
TjeerdSJ
|
Nee moest werken, maar was drukker dan verwacht dus moest blijven... En toen was ik kapot van de werkdag van 9 tot 5 en een nacht van 6 uur , nu begint me proefwerkweek dus weer geen kans om veel te kiten. Dan maar hopen dat het de vakantie gaat worden, ga in iedergeval naar spanje. Daar staat een thermische wind van rond de 16 knopen. Hopen dat ik daar wat beter met m'n 12 kan kloten...
|
|
|
|
haast - te - recht
|
snel maken die niks kite want morgen moeten weer knallen
|
|
|