Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Echt klote dat ik weer tentamen week heb, maarja is niet anders. En Rein heeft zeker mooie foto's geschoten, ik sta er ook weer eens op. Niet veel actie maar dat maakt niet uit. Was die gene met die parapente trouwens ook een kiter? Zag er wel vet uit zo. Lijkt me echt een mooi overzicht over het water met al die kiters.
|
|
|
mart
|
ben dinsdag ook aanwezig. lekker loopen:D:D
zie jullie dan.
|
|
|
isomis
|
Echt klote dat ik weer tentamen week heb, maarja is niet anders. En Rein heeft zeker mooie foto's geschoten, ik sta er ook weer eens op. Niet veel actie maar dat maakt niet uit. Was die gene met die parapente trouwens ook een kiter? Zag er wel vet uit zo. Lijkt me echt een mooi overzicht over het water met al die kiters. yup kiter.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ah oke, dan heb je echt 2 dik vette hobby's. Staat er te weinig wind om te kiten dan ga je dit doen.
|
|
|
Nazar
|
@Ruud, ik moest tot 2 uur werken en daarna ging ik naar schellinkhout(best testdag). Was t nog druk op mirns?
|
|
|
Idefixe
|
nee joh , het was er heel stilletjes...............
|
|
|
spijker
|
Arnold, heb je nog filmmateriaal van vrijdag? Ben benieuwd hoe mijn eerste kiteloops eruit zien, btw, thanks nog voor de tips, kmoet nog wel even oefenen want tot nu toe crash ik ze alleen nog maar erg hard.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Ruud, ik moest tot 2 uur werken en daarna ging ik naar schellinkhout(best testdag). Was t nog druk op mirns?
Druk nee joh helemaal niet En de testdag is dat een beetje geslaagd ?
|
|
|
Marko
|
Ik vond het geweldig gister. Helemaal op gekruist en de wind ging toch nog eventjes aan voor mij 68 met 11m
|
|
|
Idefixe
|
Volgens KNMI trekt de wind morgenavond nog even dapper aan. Moeten we maar eens even na het werk een mooie avondsessie boeken.......
|
|
|
spijker
|
Morgenmiddag/avond inderdaad nog maar eens een poging wagen.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Die Tom hept ook altijd mazzel he, Altijd dinsdag vrij en dinsdag is er bijna altijd woei. Nu ook weer de beste dag v/d week. Trouwens Ik volg de boel daar in Libie een beetje en wat me opvalt dat de vlaggen altijd strak staan v/d wind. Heb al vaak beelden van de kust gezien en altijd dikke schuimkoppen daar. Zou het straks DE nieuwe kitebestemming worden als die mafketel om zeep is geholpen?
|
|
|
|
|
|
mart
|
Rond half 12 aamwezig tot .....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hoop morgen ook present te zijn. Hopelijk blijft de regen weg. Tot straks.
|
|
|
|
|
Arnold
|
[ Arnold, heb je nog filmmateriaal van vrijdag? Ben benieuwd hoe mijn eerste kiteloops eruit zien, btw, thanks nog voor de tips, kmoet nog wel even oefenen want tot nu toe crash ik ze alleen nog maar erg hard.
Ja zeker, je eerste loopje staat er op, filmpje komt nog, maar ben een beetje druk op het moment
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Kl@te ben net thuis moet alles nog pakken dus als ik onderweg ben is het al over 18.00 uur geweest dus het gaat hem niet meer worden helaas
|
|
|
Idefixe
|
Helemaal naar de klote.......... Was flink ragge aan de 9m . pffffffffffff ( ging af en toe zelfs een beetje TE hard) Nr 18 staat met stip op de teller
|
|
|
kitebilly
|
heeft de man met de groene vegas 9 die lopend terug kwam zijn board ook weer gevonden????
|
|
|
sjef
|
Pfffffoeiii!! Wat een woei!
!D'r werd wel een boardje naar de kant gevaren!
|
|
|