Idefixe
|
zoals het er nu uitziet doe ikkie morgen een deftig dagje Wijk. Opkomend water vanaf 11.00 met een onshore windje staat garant voor mooie vlakke stukken tussen de golfjes.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ikke ga straks richting Workum wil Hooked wel ff mee maken (wendy_kitesmiley)en dan ook nog een lekker windje helemaal TOP
|
|
|
Marko
|
was helemaal toppie op workie!! Tot 7 uur gevaren
|
|
|
Idefixe
|
Voor de Mirns locals: donderdagavond is er de NKV safety clinic @ Mirns. Gezellie vrouw en kidds mee
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
zijn er morgenmiddag nog meer mensen op Mirns? Wind lijkt wel aardig...
|
|
|
mart
|
Ben morgen aanwezig
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Morgenavond een sessie boeken @workum met Bummerals de wind een beetje wil mee werken
|
|
|
[Pepper]
|
Rij morgen in de loop van de middag met Kappuhh (en PieNo?) richting Mirns of Worky, afhankelijk van wat de wind gaat doen....
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
was toch nog een lekkere sessie @ mirns, en zeker meer dan 12 knts
|
|
|
|
[Pepper]
|
Was idd erg leuk op Worky gisteren (en sorry Ruud dat ik je niet direct herkende op het water, heb je je snor al lang afgeschoren?? ) Voorspellingen waren niet echt geweldig maar er stond een prima windje. Rond 19 uur zelfs tot 25 knopen!!
|
|
|
|
Henning
|
Hmm.. morgen ZW en wind... looks sweat!
Zijn en nog mensen die over lelystad gaan met een plaatsje over?
|
|
|
|
Marko
|
Vandaag half 3 aanwezig eerst een verjaardag
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat een top dag vandaag @ Mirns. Vanaf 15 tot 20.00 op het water. Wind tussen de 25-30 knp dus super airtime vandaag
|
|
|
bigsteef
|
zijn er nog mensen die vanaf een uur of 12 aanwezig op mirns??
|
|
|
peter.
|
jah ik kom ook naar mirns uurtje of 1
|
|
|
Kitesufferd
|
Wat een toppertje vanmiddag...20-25 knopen, zonnetje en max. 5 kiters op het water...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Was idd een top dag. Ik ben richting Workum gegaan omdat er voor het mooie net iets te veel West in de wind zat.
|
|
|
Idefixe
|
Houtribdijk geeft nu 32 knp af. Misschien nog ff een deftige avondsessie @ Mirns boeken.( als ik een beetje op tijd bij m'n werk weg kan....... )
|
|
|
Marko
|
Echt balen ik kan vanavond niet laatste werk dag.. Zondag was erg lekker. 1 foto binnen van joost echt top
|
|
|