Henning
|
Wat een heerlijk weekendje vliegen was dit Gisteravond nog in enorme hoosbuien met stuiterwind staat rammen en nu een heerlijk zonnetje met voldoende wind voor de 12 om het af te maken. Morgen zal het wel weer piepen en kraken worden aan het lijf te voelen
|
|
|
KiteOngoing
|
Topdag gehad op Workum. De hele dag in het zonnetje aan de 9 gehangen bij de zandbank, superglad . In totaal 6 uur op het water gestaan en vervolgens geheel gesloopt naar de camping. In het begin was het druk met windsurfers, later gingen er een heleboel weg. Kijken om maandag weer zo'n dag wordt. See ya.
|
|
|
Goonie
|
Weekend voorbij iedereen naar huis dan pak ik nu de auto in en op naar mirns. Word vast een lekker nat dagje...
|
|
|
Idefixe
|
ff wachten tot de buien voorbij zijn en dan kom ik ook die kant op.....
|
|
|
Goonie
|
als ik naar BR kik dan zijn die een uur of 11 voorbij.. en aangezien iknog wel even onderweg ben...
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lekker gister, liet wel nog ff je kite glippen bij het landen Tom, kwam goed af . Verder toen die onweersbui verderop langstrok rond 6 uur trok de wind ff lekker aan, flink gepowered aan de 9 van m'n meisie die zelf met ene 6'je voer.
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
Ja gister was een hele mooie dag met de 9, heb zelfs de shorty aan gehad, helaas was het aan de het einde van de dag toch wel erg koud.
Vanavond ga ik weer! Hopelijk ongeveer dezelfde wind als gisteravond, kunnen we weer vliegen als een malle...
|
|
|
spijker
|
Yeah, zo ook maar weer eens ff op naar Mirns!!
|
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag was stukken beter! Vanaf een urrtje 0f 2 dik gepowered. Ik had de 11m nog opgepompt maar niet mee gevaren. Meteen maar de 9m gepakt. Wederom linke toestanden: Veel beginners met een te grote vlieger. Er zat zelfs een idioot met een 12m Torch tussen........ Nu ff uitrusten, het schijnt morgen weer een beetje te waaien.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Tja ik kan niet elke dag vrij nemen, morgen ga ik wel weer het water op. Maar weer eens op de Brouwersdam kijken.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
net uit bretange 1 avondje met 25+ knts verder slecht wind aan wind uit waarschijnlijk morgen mirns
Ik zou morgen ergens anders heen gaan, de wind wordt rond de NW. Dat is aflandig op Mirns.
|
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag was tie west. Voor Mirns ( vooral aan de kant) al heel tricky.
|
|
|
tgroot
|
vandaag als laatste weggegaan 21:30, er was een board gordel en bar blijven liggen, bericht ff als je iets mist.
lekkere sessie gehad, had nog wel iets harder gemogen, maar we mogen niet klagen
|
|
|
KiteOngoing
|
Maandag middag westenwind op Workum. Was helemaal niet druk. Hier en daar een verdwaalde Groninger. 25 tot 30 knoopjes op de teller. Was weer heerlijk 9 weer. Sliding turns lopen nu echt lekker door. Op naar de volgende trick. Van pop naar jump, zaln wie moar zegn. of nait Ricardo.
|
|
|
frankey21
|
Vandaag was tie west. Voor Mirns ( vooral aan de kant) al heel tricky.
Is west niet te doen bij Mirns? of vereist Mirns toch meer een zuiderlijkere wind?
|
|
|
Idefixe
|
West kan goed alleen op de kant wordt tie dan ( door de bomen) errug vlagerig. Ook heb je op de kant minder wind dan op het water: geeft altijd wel leuke effecten, zo van , dat kan makkelijk.... Oeps is toch teveel......
|
|
|
|
Idefixe
|
vandaag een dagje rust voor het lichaam en druk bezig achter de pc ( 't is druk ) Morgen weer een dagje Mirns.....
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Zo terug van vakantie en morgen maar weer eens het water op...
|
|
|