Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik wou dat ik vakantie had, maar ik moet werken anders komen er geen nieuwe kites...
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
We hebben er weer een Duitser bij op Mirns. Johan heeft 2 Core kites gekocht.
|
|
|
[Pepper]
|
We hebben er weer een Duitser bij op Mirns. Johan heeft 2 Core kites gekocht. Even voor de goede orde: het is vanaf nu: Johann!!
|
|
|
PieNO
|
Hij heeft zelfs zijn Avatar erop aangepast. Nu nog een rolleash en een helm op zijn kop en hij kan met zijn 11 meter in 45 knopen het natuurgebied in gaan varen.
|
|
|
Idefixe
|
ach, iedereen maakt wel eens een voutje.
|
|
|
Goonie
|
11 meter en 45 knopen.. Das pas hardCORE.. Hehehe guck mal was ich kann...
|
|
|
|
skyhigh as a
|
gheheh ja die geeft wel mee hoor
|
|
|
martimor
|
Hij heeft zelfs zijn Avatar erop aangepast. Nu nog een rolleash en een helm op zijn kop en hij kan met zijn 11 meter in 45 knopen het natuurgebied in gaan varen. wahahaha @rico, jij kan het weten, met je kiteloop in to split-lip
|
|
|
Idefixe
|
hoop dat de wind voor zaterdag blijft staan.......
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
als ie blijft staan dan zijn wij ook van de party...
regelen jullie zon, 28 graden en bar met zomerse drankjes??? word even wennen na 2 weken in boardshort varen!
|
|
|
bigsteef
|
zijn er nog mensen die morgen middag gaan kiten lijkt tot nu toe een mooi windje!!!
|
|
|
The Flow
Geen avatar
|
Ik wil morgenmiddag ja, maar er wordt veel onweer voorspelt. Dus dat ff afwachten, rij uit groningen.
|
|
|
KiteOngoing
|
Zaterdag lijkt een topdag te worden. See ya at Mirns.
|
|
|
[Pepper]
|
Hmmmmm, windfinder is opeens niet heel erg postief meer over zaterdag. Ook de richting is niet geschikt voor Mirns. Zondag lijkt er beter uit te zien....
|
|
|
PieNO
|
Hmmmmm, windfinder is opeens niet heel erg postief meer over zaterdag. Ook de richting is niet geschikt voor Mirns. Zondag lijkt er beter uit te zien....
Jij bent toch niet meer welkom op Mirns en Workum met je CORE kites.
|
|
|
[Pepper]
|
Jij bent toch niet meer welkom op Mirns en Workum met je CORE kites. Klopt, maar zoals je weet heb ik daar dikke poep aan! Ga je trouwens nog mee zondag? Kun je mooi de hele dag op het terras zitten met je zere enkeltje op een kussen terwijl je een rosébiertje drinkt en geniet van het spektakel op het water.... Oh ja, neem dan direct je nieuwe O.R. kites mee. Ik wil ze dan wel even voor je oppompen. Zien die dingen na twee maanden ook eens het daglicht.....
|
|
|
The Flow
Geen avatar
|
Gaat vandaag Mirns nog lukken met al die buien? Ps. Ik heb ook Core kites, zijn echt lekkere kites..
|
|
|
[Pepper]
|
Gaat vandaag Mirns nog lukken met al die buien? Zou het niet doen, of in ieder geval uiterst voorzichtig zijn: http://alarm.noodweercentrale.nl/friesland-index.htmlZware (onweers)buien gaan veelal gepaard met stevige windstoten en kunnen daarom erg gevaarlijk zijn. Het zou jammer zijn als je mooie CORE kites beschadigd raken....
|
|
|
|
KiteOngoing
|
Lijkt toch meer weer voor Workum met westenwind.
|
|
|
Henning
|
Nog mensen vanuit Lelystad met een plaatsje vrij die gaan knallen?
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag en zondag is m'n auto volgeboekt
|
|
|