Kemperman
|
Morgenochtend nog mensen present? Ziet er voor de ochtend wel oké uit.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als de voorspellingen zo blijven dan ben ik vrijdag omstreeks 13.00 uur van de partij
|
|
|
Goonie
|
Friday it is.... Ik ben er zeker morgen....
|
|
|
Idefixe
|
Ik wacht de richting even af.......
|
|
|
Henning
|
Water is vooral voor aan de kant echt gevaarlijk ondiep . Verder is het wel prettig als je de spot een beetje kent: er zijn (zeer) ondiepe stukken , ook verder op het water.
En pas ook op voor het basalt wat, ook midden in het ondiepe gedeelte, de kop opsteekt!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Verwachtingen zijn veranderd. De wind draait meer naar NW. Dus waarschijnlijk zal het morgen Workum worden.
|
|
|
Idefixe
|
Met echt noordwest vaar ik gewoon thuis
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Met echt noordwest vaar ik gewoon thuis
Thuis?...heb jij een hele grote badkuip ofzo?
|
|
|
|
Henning
|
Is die badkuip alweer wat schoon?
|
|
|
Raymond.V
|
Verwachtingen zijn veranderd. De wind draait meer naar NW. Dus waarschijnlijk zal het morgen Workum worden.
Misschien dat ik morgen ook nog even ga (Mirns of Workum) mits er genoeg wind staat, maar moet je in Workum ook eerst een lycra kopen? Ik heb hier eens iets over gelezen....
|
|
|
Idefixe
|
lycra verhaal Workum is alleen juli en augustus
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Eens kijken of ik as zaterdag weer eens een sessie kan maken @ Mirns.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Morgen Mirns, alleen wil ik wat advies. Zal ik morgen nog gewoon mijn wetsuit aan doen of zal ik mijn droogpak is gaan proberen?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
ik zou hem proberen... was van de week toch echt wel koud!
Ik heb afgelopen zondag @ de Zandmotor nog wel super lekker in mijn wetsuit gevaren. Dus ik twijfel nog steeds. Welke kleding moet ik onder het drysuit aan doen? Ik heb dat beren pak wel maar dat is denk ik nu toch echt te warm want ik ben totaal geen koudkleum.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
ik ben ook geen koukleum... maar zou je berenvel maar mee nemen past makkelijk in die polo de zee is wel een heel stuk warmer dan het IJsselmeer... ik heb helaas geen droogpak maar zou het nu wel weten....
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Afgelopen zondag in mijn drysuite gevaren, we waren heel vroeg dus het was nog koud. Ik heb alleen een dunne thermo broek en shirt met lange mouwe eronder gehad. Wel schoentjes maar geen handschoenen en cap. Het was prima zo, niet te warm en niet te koud. Morgen sta ik alweer om 07.30 uur op het water @Horst, dus is een drysuite best lekker.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik moet nog even van die thermo spullen halen ergens. Dus morgen toch maar gewoon lekker in mijn wetsuit. Ga ik volgende week even van die thermo spullen kopen.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Mirns was weer lekker vandaag, geen drupje regen gehad en zelf af en toe zon.
|
|
|
Kemperman
|
Morgen nog mensen naar Mirns?
|
|
|
|