|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Ik vertrek over max 45 min uit Zwolle mochten er nog mensen willen carpoolen laat het dan zo snel mogelijk even weten hier.
|
|
|
|
|
prokiter
|
Morgen/vandaag (zondag) nog mensen naar mirns?
Denken jullie dat het nog wat word?
Greetings ProKiter
|
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Hopelijk hebben windguru en windfinder het morgen bij het juiste eind qua voorspelling!
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Hoop het ook. 's Morgens werken, 's middags aanwezig. Kan ik mooi mijn droogpak uitproberen
|
|
|
|
Goonie
|
Donderdag maar weer eens het water op... ojaaaaa....
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Ik denk dat ik het morgen ook nog maar eens ga proberen!
|
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Morgen nog mensen aanwezig op Mirns ? Wil zelf zo rond 11 uur / half 12 aanwezig zijn als er nog meer mensen gaan
|
|
|
Kemperman
|
Het ziet er naar uit dat het in de loop van de middag alleen maar beter gaat waaien. Als de wind in de ochtend er al goed uit ziet kom ik ook wel.
|
|
|
Kemperman
|
Morgen nog mensen aanwezig?
|
|
|
|
Idefixe
|
afhankelijk van de wind kom ik ook nog even die kant op !
|
|
|
KappuhH
|
Morgenmiddag aanwezig als er wind is. Voorspelling ziet er iig goed uit!
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Voorspellingen zagen er voor vandaag ook goed uit, als ik de actuele metingen van stavoren mag geloven heeft het niet meer dan 14 knts gewaaid Hopen dat het morgen wel word wat er voorspeld is
|
|
|
KappuhH
|
Voorspellingen zagen er voor vandaag ook goed uit, als ik de actuele metingen van stavoren mag geloven heeft het niet meer dan 14 knts gewaaid Hopen dat het morgen wel word wat er voorspeld is
Kwam waarschijnlijk door de mist. Morgenmiddag is er volgens Piet minder mist
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Ga zo richting mirns. Windfinder pro zegt stabiele 19 à 20 kts. Ik hoop dat het waar is.... Zal niet alleen zijn gok ik zo..
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Thanks hp. Voor de geruststelling. De hele rit vanaf Groningen voor niets is niet zo leuk...
|
|
|
Kemperman
|
Ik denk er rond 12 uur wel te zijn.
|
|
|