Rol@nd
|
Mooi dat het met je knie weer beter gaat Marvin! We gaan de vlieger morgen weer ff lekker in de rondte gooien.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Zaterdag of zondag ook aanwezig. Of toch maar naar slufter of Schellinkhout. Ach, het is allemaal wind en water.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Morgen eerst ff werken (proberen daar zo snel mogelijk weg te zijn), en dan ook richting mirns
|
|
|
KappuhH
|
Vandaag op Mirns mijn trapeze vergeten. Iemand die hem toevallig heeft meegenomen of afgegeven bij Wiebe? Het is een zwarte Patlove trapeze met Airush leash.
|
|
|
spijker
|
Morgen het jaar goed afsluiten, vanaf uurtje of 10 aanwezig!
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
morgen beste bak wind voorspeld, windguru heeft t over stoten tot 42 knopen... ik sla even over
edit: stoten tot 46 knopen einde van de middag
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
kappuh, ben al een van laatste weg gegaan, je trapeze niet gezien. anders morgen wiebe even bellen?
|
|
|
Kemperman
|
Morgen 16-25 knopen voorspelt. Morgen nog mensen naar Workum?
|
|
|
|
Raymond.V
|
Ik ga ook ff, hoelaat zijn jullie er denk je?
|
|
|
|
Kemperman
|
Probeer er rond 10 uur te zijn.
|
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Misschien....Windvoorspelling houd niet over. Wil niet voor niets rijden.. En het zal wel flink koud worden..
|
|
|
|
Goonie
|
Morgen 25 knopen... Woow ik heb er weer zin in... eerste 5 meter een beetje ijs maar das wel te doen.. Daarna knallen met die bak... Kreeg het advies om vaseline op te doen tegen de kou. Maar ach het heerst ook een beetje he... hi hi
|
|
|
Raymond.V
|
Ligt er niet al veel meer ijs op het ijsselmeer dan?
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Weet iemand hoeveel ijs er in de weg ligt bij mirns of workum? Zag op een nieuws site veel kruiend ijs bij stavoren.. Is de hele friese kust unkiteable? Morgen zou er woei moeten zijn....
Wel zeldzaam... 10 dagen stilte geweest in dit topic...
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Denk dat we met een goede week pas weer bij Mirns of Workum kunnen kiten.
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Workum heeft al redelijk wat open water Ik weet alleen niet hoe lang je in een wet-suit tussen het ijs het vol houd, dit weer was er wel echt toppie voor.
|
|
|
|
Vinni
|
Die afmeting staat voor de maat van je zaakje als je daar het water in gaat.
|
|
|
|