PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik hoop na me werk even te kunnen gaan knallen heb alles al in de auto liggen gister avond alles al 10 keer gechecked. Als je alles 10 x gecheckt hebt ben je volgens mij niet echt zeker van je zaak. Als beginner kan je vandaag ook maar beter thuis blijven. Niet lullig bedoeld maar dit zijn echt omstandigheden voor de ver gevordende kiter. Vandaag vlagen boven de 40 knots.
|
|
|
PRdewit
Geen avatar
Logs: 0 | 17 uur
|
Ben wel zeker van mijn zaak maar wil gewoon dat mijn safety systems gewoon weer lekker hun werk kunnen doen en niet dat er in me 7m een gaatje is geknabbelt aangezien hij niet super vaak word gebruikt
|
|
|
|
Marko
|
En hoe epic was gister!! Heeeeerlijk geracht
|
|
|
Baksteen
|
Is het voor een beginner al veilig met deze temperatuur? Ik heb een goed 4/3 wetsuit en wil zoooooooo graag weer het water op. Maar veiligheid voor....
|
|
|
tgroot
|
ja dat lijkt me wel, afgelopen week was het een aantal keer rond de 15knopen en luchttemperatuur 18 graden. Ik vond het zelfs al wat warm. 5/3
Schoentjes is nog wel een aanrader, maar er zijn al mensen zonder . . .
|
|
|
matje75
Geen avatar
Logs: 0 | 35 uur
|
En als ik windfinder mag geloven word maandag een superdag. Ik probeer dan eindelijk weer eens te gaan (als de voorspelling zo blijft). Het word dan de eerste keer dit jaar!
|
|
|
|
|
|
BdB
|
Mirns, samen met een maat 12.30 daar!!
|
|
|
|
|
|
joshhgv
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
ok super. ik ben een beginner. kan net op het board komen en heen en weer komen. dus als je iemand ziet ouwehoeren met een switchblade rood , dan is het onze josh!
|
|
|
peter.
|
josh was jij de gene die mij bijna omver vaarde?(zwemvest aan) als ik niet weg dook dan had ik de lijnen echt in mijn nek, zorg dat je rustigere plek op zoekt als je nog niet vertrouwd bent om in de drukte te varen.
ben er echt goed van geschrokken, daarom reageerde ik zo boos.
|
|
|
|
peter.
|
okey haha jammer mooie sessie gemist:)
|
|
|
|
|
Yourie
|
ik was het wel van plan ja
|
|
|
matje75
Geen avatar
Logs: 0 | 35 uur
|
morgen mag ik niet van de baas (die mijn salaris betaald), maar vrijdag zaterdag en zondag ben ik hopelijk van de partij, zit dan weer op de camping!
|
|
|
Baksteen
|
Ik hoop dat ik morgen aanwezig kan zijn! Ben ook een beginner en zoek goed de ruimte op. Vrijdag wordt namelijk te hard voor beginners (denk ik) . Zou het morgen veilig zijn voor een beginner die 66 kilo weegt, een 6 m Airush DNA 2012 en 9 meter North Rebel 2007 heeft? Kon vorig seizoen hoogtelopen en varen . Ben benieuwd of ik het nog kan haha.
|
|
|
Idefixe
|
naar verwachting is het morgen, als je naar de windverwachting kijkt, voor een goed te doen. De uiteindelijke keuze wel of niet het water op kun je alleen voor jezelf maken. Vrijdag en zaterdag beloofd het wat heftiger te worden. Harde wind, beetje regen ( nat grasveld) en alle Duitsers zijn ook vrij. Behoorlijk wat ingrediënten voor een flink stuk ellende ............
|
|
|