Emielkruisdijk
|
Vier dagen achter elkaar lekker gevaren. Vooral gister was gunstig, hoog lopen springen met de 9m. Eerste frontrol, one-footerl en ingehaakte raileys geland!!Ben nu wel weer voor een lekkere zuidwester zodat we weer gewoon schellinkhout of wijk onveilig kunnen maken.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@zwaf, ja dat hoorde ik al, maar is het niet super druk dan daar? Medemblik was gister heerlijk te doen, alleen was ik echt te zuur van de dagen daarvoor, voelde m'n armen gewoon niet meer. En dan zeggen dat zo'n waroo-tje weinig bardruk heeft. M'n ballen ja whahahahaha Deed trouwens gister een backroll, maar landde hem, natuurlijk, niet. Had geen zin meer om verder te kloten. VAN DE WEEK WEEEEEEEEEERRRRRRRRR KKKNNAAALLLEEENNNNNN!!!!!!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mark ,Het was gisteren druk maar niet te druk, op het water heb je alle ruimte ,Het is alleen even opletten met starten en landen ,Ik heb morgen (woensdag) een vrije dag kunnen regelen ,En ga als de wind goed is weer naar Enkhuizen ,Misschien zie ik je wel weer .
p.s Ik heb een goede DVD voor je waar je alle tricks goed kan bekijken ,Ik zou hem wel even voor je copieeren..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Frank, Lijkt me een goed plan wat betreft die dvd. Superrrrrr Wat varen betreft, voor mij wordt het van het weekend pas denk ik. Wil weer gaan trainen, vandaar...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb morgen (woensdag) een vrije dag kunnen regelen Geen wind morgen ik ga fietsen bij de bloemendagen Limmen met de de familie
|
|
|
Keut Local
|
Bericht voor PeeWee, Ik had je op Andijk gesproken over het moutainbiken in de Ardennen. Kan je miss wat internetsites geven met informatie...Alvast bedankt (grinnik_kitesmiley) Groeten Mark
|
|
|
PeeWee
|
Gaat er nog iemand vanmiddag en waar Zit te twijfelen tussen Andijk en Enkhuizen. Afhankelijk van de wind een uurtje of 14:00 @ Keut local check je mail
|
|
|
pollepel
|
Ik wil ook wel, maar wacht nog ff op meer wind. Als ie vanmiddag aantrekt ben ik er ook.
|
|
|
zwafra
|
Ik hoop wel dat de wind nog wat aantrek het waait nu nog niet echt hard hier..N/O Andijk ?
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Geen wind !!!..Richard ,zelfs niet voor je 14 mrt ? Het lijkt hier toch echt goed te waaien , Ik heb zelfs voor morgen een vrije dag kunnen regelen ,Hopelijk waait het dan wel .. Gister washet kl....te op Medembik Heb net mijn kites ingepakt en mijn boardl voor vanacht om naar rhodos te gaan dus als het waait dan kom ik niet want alles zit lekker goed ingepakt Have fun gasten en tot over 1.5 week Hey Richardt! Veel plezier daar en surfse! Gr. Robert
|
|
|
Haring High Richardt
|
Bedankt
Zit alleen nog met mijn kite board of ik die gratis kan mee krijgen met martinair
Op de site staat gratis bij kleiner dan 1.65 l+b+h
Mijn board is 1.40 meter maar de tas is 1.60 meter
Wat denk jij Robert ?????????
|
|
|
roeb
Gast
|
Euh, ik zou er voor gaan dat je het gratis mee krijgt. Vorig jaar toen gelde er dezelfde regel, alleen voor kiteboard moest je sowieso €80,- betalen (ongeacht de afmetingen), echter als het pakket groter was dan 165 (l+b+h) dan moest je nog meer betalen, maar dat hoefde dus niet. Neem voor de zekerheid anders €80,- mee en laat de worden: lengte, breedte en hoogte niet vallen De mensen achter de ballie weten veelal niet wat er precies geldt voor de spullen, dus maak ze niets wijs over L+b+h en zeg gewoon dat in de regels staat dat kiteboard mee mag.
|
|
|
vinnie
|
En nu weer de vraag: hoe was 't in enkhuizen vandaag?! Het woei in lelystad alleen maar met vlagen dus ik heb de gok maar niet genomen. Is het nog wat vanavond? Was er maar een webcam op het veldje/strandje!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vrijdag Andijk??? Ben om drie uur klaar dus kan voor de file heen rijden!
|
|
|
zwafra
|
Waar was iedereen , Ik was op Andijk en ik heb de hele middag met mijn 9 mtr perfect kunnen kiten ,We waren de hele middag maar met 3 man !! op het water... ( Aan het eind van de middag kwamen er nog een paar kiters bij ) Maar het was weer een perfecte dag de wind was zo,n 18-25 knp dus echt pefect om te kiten.. En Andijk is met NO een hele lekkere spot ,Ik heb omdat het vandaag zo rustig was ook nog een uurtje op het kleine meertje gevaren ,supervlak water dat is ook wel eens leuk.. Richard, een fijne vakantie gewenst
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hey kale, d'r moet ook gewerkt worden hè :P Vrijdag ben ik van de PARTY
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey harry prettige vakantie en geef ze van jetje daar op lesbos (grinnik_kitesmiley) ik ben er ook aan toe maar kan nie kan zelfs alleen maar in de weekeinde kiten da's nie normaal voor DeBeun
|
|
|
zwafra
|
Hey Hans ,Van het weekend wordt er ook weer een bak wind ( Noord) verwacht kom je ook naar Andijk ... En Mark ik heb je DVD al in de auto liggen ,Ik zie je van het weekend wel , en vrijdag moet ik werken ..
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
het word druk op vrijdag zie ik, gaan er ook nog mensen naar enkhuizen? ik hoop niet te veel, kan ik zelf ene btj kloten, ik vind het altijd vet niks als ik (en/ofhet gevoel heb dat ik) iedereen in de weg zit. Ik bak er namelijk nog niks van:p misschien nieuwe lessen nemen, t is al een tijdje geleden
Greetz Lucas
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Hij was weer lekker vandaag in Andijk!
|
|
|
Fe®®y
|
Vanavond een downwinder gemaakt van Scharwoude naar Monnickendam (gouwzee). ben kapot maar was helemaal top
|
|
|