mocem
|
ik heb ff gezocht waar een bushalte is. vanaf dit bus station is het wel te lopen. Cornelis Dirkszlaan, Monnickendam bushalte op google maps kan je zo vinden waar et is.
|
|
|
LOEN
|
Ah oke bedankt, werd via 9292 heel anders gestuurd. Ga dan als het waait proberen daar te komen morgen.
|
|
|
TBK
|
Morgen lichte dooi en ijzel dus blijf maar lekker thuis. Snowkiten wordt bagger.
|
|
|
@LaurenS
|
Frank kop op, niet zo negatief... Dat zien we morgen wel weer!
|
|
|
Buster
|
Is er niet een betere spot dan op de gouwzee zelf?!? Als je valt dan val je hard op het ijs! Waarom gaan we niet ergens in een weiland of een grasveld? Wordt je dan weggestuurd?
|
|
|
TBK
|
Frank kop op, niet zo negatief... Dat zien we morgen wel weer! Oké Peter, het wordt morgen een topdag veel sneeuw en 15 tot 20knp ! Nu maar hopen dat ik morgenmiddag vrij kan krijgen.
|
|
|
lenno
Geen avatar
|
Vandaag was prima te doen. 13.30 gestart met me Manta 15m2, toen moest ik nog wel een beetje werken om druk te krijgen. Maar vanaf 15.30 tot 17.00 kracht zat. Zelfs met 9m2 kites ging het lekker bij andere kiters om me heen!
Maar als ik op windfinder kijk staat er morgen vanaf 11uur echt geen wind meer? !Waar kijken jullie dan? Donderderdag en vrijdag wel wind, hopen dat de dooi mee valt.
|
|
|
|
Ian
|
Is er niet een betere spot dan op de gouwzee zelf?!? Als je valt dan val je hard op het ijs! Waarom gaan we niet ergens in een weiland of een grasveld? Wordt je dan weggestuurd?
Bevroren grond is net zo hard als ijs... Verder beschadig je je snowboard minder op ijs. Mooie van de gouwzee is juist dat je super veel ruimte hebt en daardoor ook stabiele wind en grote stukken met maagdelijke sneeuw. Gaan er morgenochtend ook nog mensen vroeg naar de gouwzee? Als ik windfinder mag geloven is er s'middags nauwelijks wind meer....
|
|
|
|
mocem
|
ga jij vandaag ook naar de gouwzee peter?
|
|
|
Buster
|
Het was TOP op de gouwzee, veel schaatsers ook, maar die houden zich op het schoongemaakte baantje van 15 km. We waren vanmorgen met zo'n 6 man bezig. Ook even uitgezocht hoe ik alleen kan starten op de sneeuw...
|
|
|
onderaqua
|
Jammer dat er weer op de Gouwzee een Ijszeiler over een lijn moest gaan.
Sukkel ..............
Verder top vandaag met 9 mtr. Lekker kunnen gijpen en zelfs gesprongen
|
|
|
mocem
|
hij was zeker super op de Gouwzee. alleen klote van die ijszeilers. Er is ruimte zat en toch moesten ze soms dichtbij de kites komen... springen ging bij mij op een geve moment ook wel aardig. backrolletje in de sneeuw is ook wel leuk
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gouwzee was heerlijk! Lekker ochtendje meegepakt, lekker windje met 12m!
|
|
|
KappuhH
|
Hoeveel cm sneeuw ligt er op de Gouwzee?
|
|
|
@LaurenS
|
Hopen dat er vrijdag nog wat ligt,ben vrij..... wellicht veel wind dus kleine maatjes op de gouwzee
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Was vandaag in Assendelft perfecte sneeuw Alleen was er een net aan windje dat was weer jammer. Voor het eerst snowkiten op skies en dat ging echt lekker Geloof echtwel dat het mooi is op de Gouwzee, maar irriteer me nu al aan de schaatsers en vooral de ijszeilers! hahahaha, heb ruimte nodig...
|
|
|
mocem
|
Er is meer dan ruimte zat voor iedereen. Ik weet bija wel zeker dat er meer wind op de gouwzee was
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Geloof het meteen... Als het morgen en overmorgen maar niet teveel wordt... En hoe staat het met de schaatsmarathon @ de gouwzee, weet iemand wanneer die is... net gegooled maar kan kan alleen eind van de week vinden, verwacht dat het dan wel heel druk gaat worden op het zeetje!!! Maargoed wens iedereen natuurlijk wel heel veel plezier met het snowkiten daar!!! Ga morgen weer naar Assendelft als het waait
|
|
|
@LaurenS
|
Schaatsers heb je geen last van want die hebben hun eigen sneeuwvrij gemaakte baantje, maar die ijszeilers daarentegen.... Het blijft oppassen!!!
|
|
|
koeleman
Gast
|
Hier een snel in elkaar geflanst filmpje van vandaag:D Niet bijzonder veel actie, maar wel een bijzonder filmpje het is tenslotte in NL Gouwzee 22 december
http://www.vimeo.com/18093280
|
|
|
Retard
|
Gaat er nog iemand naar assendelftt ?
|
|
|
@LaurenS
|