cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
He luitjes, zo onderweg naar Wijk aan Zee, prima windje voor de 11,5. Maakt het voor wind / golven (NNW) nog wat uit om naar pier of bunker te gaan?
|
|
|
@LaurenS
|
Pier is een beetje gevaarlijk, bij problemen zit je er zo op. ..., anders naar IJmuiden.......wel meer vlagerig door de pier
|
|
|
mocem
|
Jammer dat de wind een beetje inkakt. Het was net genoeg om een beetje te cruizen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wordt het nog wat vanavond of niet? Surfabc zegt van wel maar de rest niet echt.
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Het is (was) minimaal vanmiddag @ Wijk a z, kleine opleving rond 17.20 maar verder net niet genoeg.....
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Was idd net genoeg af en toe op wijk vanmiddag met de 11.5, morgen opnieuw. Verwachte aan zee meeste wind, windfinder geeft voor morgen net een knoopje meer op Andijk, keuzes, morgenochtend
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
17 meter en liquid force fish op muiderberg ging ook leuk. was de eerste keer met een one directional board, maar heb me prima vermaakt.
heerlijke avond gehad!
|
|
|
@LaurenS
|
Was idd net genoeg af en toe op wijk vanmiddag met de 11.5, morgen opnieuw. Verwachte aan zee meeste wind, windfinder geeft voor morgen net een knoopje meer op Andijk, keuzes, morgenochtend Wind is NW ,niet top voor Andijk..Ik ga in de vroege middag de bunker checken,is er gistermiddag helaas niet meer van gekomen.....
|
|
|
FlyingHigh
|
Staat nu 14 knoopjes en 19 in de vlaag. Tis net an en zal begin middag afzwakken. Pfff
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, het is niet veeeeeuuuuuuul hè. Hier is het echt windstil. Ik wacht het nog even af.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben bang dat het em ni gaat worden vandaag . Komende dagen ook nada, dus lekker balen. Had er echt ff zin an.
|
|
|
PeeWee
|
Morge,
Lijkt toch ongeveer 16knp NNW te staan.
Koffie zit erin, Hondje is uitgelaten. Dussss op naar Andijk, voordat het helemaal niks meer is.
See joes
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
op IJmuiden ziet het er ook redelijk uit, een beetje aan de ondergrens misschien, maar wel moglijk om te kiten lijkt me...:
De windsnelheid 10m. op 30 juli 2011, 08:40 uur is 7.2 m/s De windstoot op 30 juli 2011, 08:40 uur is 9.7 m/s
|
|
|
Ride
|
Ik prak effies een broodje naar binnen en ga toch maar een blik werpen in IJmuiden. Wie weet nog een paar uurtjes varen. En anders doen we een lekker bakkie en gaan we weer naar huis.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik gaan ff naar de bunker, IJmuiden is te weinig denk ivm de pier...... Ltrs
|
|
|
Nickje
|
Op naar Wijk!!
|
|
|
TBK
|
Morge,
Koffie zit erin, Hondje is uitgelaten. Dussss op naar Andijk, voordat het helemaal niks meer is.
See joes
Pas je op dat je niet wegwaait !
|
|
|
PeeWee
|
Morge,
See joes
Pas je op dat je niet wegwaait ! Toch weer drie uurtjes weggewaait!. Beulen met een dikke 14knopen. Nadeeltje: mijn 17m alleen starten is niet echt simpel. De eerste twee uurtjes lekker alleen op het water, daarna begonnen de lessers weer (gezellig) See joes
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zijn er nog mensen uit omgeving hilversum die in de buurt nog ergens het water op gaan zo ja waar
|
|
|
Flyingtrunkie
|
wijk bunkert was vaarbaar vanochtend, maar het was eigenlijk meer dobberen...
|
|
|
Ride
|
Zelfde voor IJmuiden. Heb nog ongeveer een uurtje kunnen varen met Herman en Klaas en toen was de wind op. Ach ja, toch nog een uurtje meegepakt.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Lekker tijdje kunnen varen op Ijmuiden met John en Klaas. Was ok, kon hoogte lopen, maar het was ni super. Gezellig bakkie en een happie gedaan. Hoop dat de wind weer snel terug is, maar dan met het zonnetje erbij ipv de regen!!!
|
|
|
Langbeest
|
Ola,
Update Spanje. Geen wind wel zonnetje ( echt geen zuchtje) Vooruitzichten : wel zon geen wind
Mazzel
|
|
|