Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gisteravond laat teruggekomen van ons kiteweekend in Zeeland... We waren weer met een hele leuke groep naar Renesse op de camping en hebben 3 dagen heel goed kunnen kiten (al begon het vrijdag wat laat, uur of 14.00 uur na de buien), toen maar wat langer door gegaan... Niet voor niets noemen ze de dam SSSuperspot Brouweresdam... Wat een spot vrijdag na de buien vlagerig met 11-12 m2, bewolkt zaterdag met 9-11 m2 gevaren vol zon... zondag kon met de 7, meeste 9 afwisselend bewolkt en zonnig mooie golven met hoogwater en heerlijk vlak met laagwater... Voor iedereen die mee was dit jaar bedankt voor de gezelligheid, ik vond het een top weekend Volgend jaar zal ik het eerder aankondigen voor o.a de Kite-Kings, kunnen julie gezellig mee... is echt de moeite waard!!! Ziet er goed uit Sander. Jammer dat ik niet mee kon. Volgend jaar wil ik wel hooooeeeeer. Kom net van de dokter en mijn ribbetjes zijn niet gebroken. Wel een flinke kneusing en duurt zo'n 6 weken. Maar ja, dat wisten we al. Verder mag ik gewoon kitesurfen. Kan geen kwaad zegt die lieftallige arts. 'Gewoon doorgaan totdat het pijn doet' zei ze tegen mij. Wat een topwijf zeg. Naar zo'n vrouw was ik nog op zoek. Zware pijnstillers meegekregen voor Egypte voor als de pijn te erg wordt. Kortom.......'s morgens twee van die pillen in mijn mik en de hele dag rammen met die handel. Gaat helemaal te gek worden. El Gouna, here we come.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellie ....tot een uurje of 15.00 toen draaide de wind naar N/W en werdt het een stuk minder ..heb toch nog zo,n 4 uurtjes gevaren .. De komende week ziet er voor het kiten wat minder uit ..of einde van de week een Edam sessie met Oosten wind @ John ..Gekneusde ribben zijn soms pijnlijker als gebroken .. Dus gewoon een zittrapeze om je kont en een paar pain killers en varen met die hap in El Gouna
|
|
|
Giertje
|
citaat van Ride: "Kan geen kwaad zegt die lieftallige arts. 'Gewoon doorgaan totdat het pijn doet' zei ze tegen mij. Wat een topwijf zeg. Naar zo'n vrouw was ik nog op zoek." John wat ben jij toch nog een groentje.ze vond je natuurlijk gewoon een bikkel en bedoelde vast wat anders.
|
|
|
@LaurenS
|
Oh oh wijk , ubergeil,met zijn drieën tussen de bakken . Novaatje, jawel Mark en Richard. Wat gingen we hoooooog 25 knootjes yeeehaaaa
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ging van me werk en dacht nog wat wordt het Wijk of Schellinkhout, voor het laatste gekozen dom dom dom. Kom ik daar aan staan de mannen allemaal te ouwetakkebosse aan de kant. Dus maar effe slap lulluh. Draait de wind op een end naar Noord en de mannen weer voor 5 minuten het water op daarna de wind weer weg. Kom ik rond 16.30 thuis waait het van de planeten. Mooi dat het op zee wel goed was, zag trouwens op de webcam dat er een stevige branding was
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja heren, dat was er weer voor in de boeken. Zonnetje ook nog gezien, vol met de 9, ruimte zat, en heerlijke klotsbak!!
Echt weer een Wijk aan Zee daggie. Nu lekker hangen op de bank!!
Was ff gezellig heren!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Weekend was weer top @ Brouwersdam !! Richard eerder melden kan niet omdat we alleen gaan als er zeker wind is, misschien ook wel handig voor als jullie naar texel gaan haha ik herinner me zo'n windloos texelfilmpje
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Bij deze Richardt 7-8-9 oktober gaan we naar TeXXL geloof dat PeeWee ook op eigen gelegeheid heen ging als het waaide, kijk maar... Volgend jaar doen we het anders en ben je erbij... roggelen we @ Peter, duidelijk verkeerde keuze gemaakt (heb ik wel vaker last van laatste tijd...) was ook op Swood... STOM!!! had beter moeten weten...
|
|
|
Langbeest
|
Hadden wel goede kibbeling op de Brouwersdam Richard .....Je hebt wat gemist 3 bakken halen 1 betalen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoe was het nachtleven in Renesse of lagen jullie voor het donker te bedt ??
|
|
|
|
pollepel
|
Bij workum was het ook super. Vlak water. Perfect om de high end van mn vegas 12 ff te testen (2006). Hangtime bij deze wind was er zat:P
|
|
|
@LaurenS
|
Beun , het is stil zonder jou,waar was je
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Top avond bij de bunker, best session ever, 22-25 kts en super water. Wat een kick!!!!!!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Top avond bij de bunker, best session ever, 22-25 kts en super water. Wat een kick!!!!!!!!
Best session ever....Dat heb ik eerder gehoord ,het water bij de bunker was wel behoorlijk goor bruin,waar kwam dat nou weer vandaan?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dat zijn de overstorten van het riool als er teveel regen valt....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo luitjes was op schell toch nog 2 uurtjes kunnen varen voorbereiding op elgouna we gaan los
|
|
|
mocem
|
Met pal onshore wind heb je wel vaker bruin water
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ik heb vanmiddag een zeehond gespot op wijk aan zee ter hoogte van de bunker, dacht eerst dat het een golfsurfer was, maar was een zeehondje
zal het maar niet te hard roepen,voordat al die groene stakkers weer in actie komen
|
|
|
Langbeest
|
Is altijd leuk om te zien. Ze zijn er wel vaker en erg nieuwsschierig
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ja ik vind het mooie beesten en leuk om te zien, zal een keer paar sardientjes meenemen, hehe
heb zelf van de zomer met zeeleeuwen gezwommen dat was ook een mooie ervaring
|
|
|