|
@LaurenS
|
Wind is puur Noord,aan zee de meeste kans op wind,dus wie weet een middag/avondsessie op Ijmuiden....... Eerst lekker uitwaaien op de motor zometeen
|
|
|
|
|
franco
|
Is er al wind in andijk begint in heemskerk nu een beetje
|
|
|
@LaurenS
|
Zit bij the spot op Zandvoort, lekker trippie met de motor, spulletjes mee en wachten op de wind. Nu eerst ff lunchen
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Straks na werk richting maar richting Andijk, volgens mij kan de flysmurfer weer uit zn tassie
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga wel effe achter in de tuin relaxen Net tegenwind op de fiets maar dat stelde weinig voor.
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Wakker worden! Het gaat een topavond worden op Edam. Thermische wind.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wakker worden! Het gaat een topavond worden op Edam. Thermische wind. Weet je het zeker ...Ger Ik heb de hele dag hard moeten werken en heb geen zin om voor Jan L#L te rijden ... Zie hier trouwens de bomen amper bewegen ... Ik gok meer op vrijdag heb daarom alvast maar een vrijedag geregeld ...
|
|
|
Giertje
|
Het blijft een gok Frank.
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker daggie bij de spot gezeten,alleen toen ik mijn motor wilde starten om huiswaarts te gaan ,deed die het niet meer.Helaas accu op(kortsluiting inwendig).Gelukkig lid van de ANWB en die wist het monster weer aan de praat te krijgen,echter ook kansloos want hij sloeg steeds weer af. Toen maar weer wachten en later met de grote vrachtauto op de autobrancard naar de BMW dealer in Badhoevedorp.Daar stonden de monteurs klaar voor een pitstop om er een nieuwe accu in te bouwen.Drie uur verder, maar ja we rijden weer ....De wind bleef ook nog is weg
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dat is balen Peter ...maar zelfs zo top motor rijdt niet zonder een goede accu .. Het begint hier nu trouwens wel te waaien ...
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hey Peter, Dat wordt bij de volgende motorfiets een diesel....die kan je aanslingeren! (nog 4 nutteloze berichten te gaan )
|
|
|
|
Langbeest
|
Wat een rare mensen op wijk Vanavond wind pal noord en ook nog eens te weinig Toch ver uit varen en ja hoor in de problemen Kite wil natuurlijk niet meer omhoog en we drijven vrolijk van het bolwerk naar de pier. Hoe het afgelopen is? Ik weet het niet. Goed bezig mensen.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik gok ook op vrijdag. Wel een ochtend/ vroege middag sessie i.v.m. een bezoekje aan de Fysio
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een topavondje op andijk, duurde even maar er stond een constante wind van 17/18 kn of iets meer. Eerst hoge wind kite hoog houden en toen het afkoelde meer wind TOP ! Toch wel 1 van de lekkerste sessie van het jaar, schoentjes kunnen weer in de kast en het winterpakkie ook
|
|
|