Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Alsof de duvel er mee speelt dinsdag vrij en dan geen zuggie wind. Hoop dat er morgen genoeg personeel is dan skip ik um op tijd van me werk Spulletjes liggen alvast in de toet-toet
|
|
|
@LaurenS
|
Even kijken hoe de wind is op schell,indien te kort ga ik naar zee….denk dat het wel meevalt …..uurtje of 11 op schell of wijk is mooi zat en een stukkie warmer tegen de middag
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Ijmuiden was niet verkeerd...Opt hoogtepunt telde ik 20 kites opt water en i d lucht...Einde middag nam ie goed toe. Dip rond 3 u was te lang...10m ging toch goeed.. wel lekkere golfies
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Fuerte weer heerlijk gevaren met de 11 vandaag mooie golven erbijvan1.5 meter een aangename 20graden
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen ben ik rond 09.15 uur op Schellie. Nog meer leute En waait het al ???? of kan er nog een bakkie pleur in
|
|
|
@LaurenS
|
Yep het waait 25 plus, tot zo Ries .... uurtje of half 11
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schel dus ? Kom er ook zo aan denkt ik
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker hooooor zo'n ochtendje op Schellie. Windje was lekker voor de 9m, hoop gezelligheid en erg goed weer. Nu gauw douchen en hop hop naar het werk.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Heerlijke sessie gehad vanmorgen op Schellinkhout! Lekker met de 9 en soms goed gepowered. TOPSESSIE!
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Op fuerte ook weer een heerlijk windje rond de windkracht 5 perfect voor 11 meter. Voor de rest van de week ziet het er goed uit met op vrijdag 30 knopen+wind
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was goed,vooral wat later in de middag stond ie er goed gepowered op met de 9m2.. John ook weer is gezien sinds 2 maanden…gezellig hoor
|
|
|
KiteFEEL
|
Was nog even leuk met de 8m op Schell vanmiddag. Nog altijd een zeer acceptabele boventemperatuur.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
j aa happert dat was ik. Heb ik nu een schellinkhoutverbod gewonnen? Nee, ,,,,,,,,,,,,,,, alleen even kijken als je spring dat je niet in je tegenligger ga springen, kon het allemaal maar net aan ontwijken door mijn snelle reactie en had daardoor ook bijna een botsing met John, Of was jij dat niet ???
|
|
|
BaSS
|
Juist... John moet dus duidelijk leren anticiperen!!
|
|
|
TBK
|
Snelle reactie Je was zeker in gedachten weer aan het loopen Ries, wel blijven opletten hè en niet zomaar anderen de schuld geven. Ouwe looperd !
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
j aa happert dat was ik. Heb ik nu een schellinkhoutverbod gewonnen? Nee, ,,,,,,,,,,,,,,, alleen even kijken als je spring dat je niet in je tegenligger ga springen, kon het allemaal maar net aan ontwijken door mijn snelle reactie en had daardoor ook bijna een botsing met John, Of was jij dat niet ??? excuses, kan dat moment niet zo ophalen (dus was me hier niet van bewust) maar ik was volgens mij de enige met een EVO in de ochtend op het water. Geef me voortaan ff op mijn donder op t gras dan spreken dit soort geintjes snel tot t verleden. Juist... John moet dus duidelijk leren anticiperen!! Bass, ga jij ook nog een keer kiten trouwens, tijd niet gezien!
|
|
|
TBK
|
Bass ? Je herkend 'm aan zijn blauwe ION drysuit die heeft ie sinds september niet meer uitgedaan. Het schijnt dat ie er ook mee op de beurs staat,doet niks onder voor een 3-delig pak.
|
|
|
Haring High Richardt
|
e xcuses, kan dat moment niet zo ophalen (dus was me hier niet van bewust) maar ik was volgens mij de enige met een EVO in de ochtend op het water. Geef me voortaan ff op mijn donder op t gras dan spreken dit soort geintjes snel tot t verleden Is goed, ken beure niet waar, schrok me wel de pleuris, ik dacht wat doet tie nou
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ging lekker hoog vanmorgen/middag, tijd geleden weer op schel en de locals weer te zien
|
|
|
|