|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Wie gaat er nog snowkiten 2 weken geleden in gorinchem oost geweest bij bleskensgraaf daar heb je ook zat weiland
morgen ochtend moet het dan hier ook weer gaan gebeuren, dacht zelf vanaf uurtje of 10 ofzo. dat wordt in molenaarsgraaf, naast bleskensgraaf je kan ook wel komen, el rudo komt ook langs als het goed is. stuur alleen in ochten dan ff pbtje. gr
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Wie gaat er nog snowkiten 2 weken geleden in gorinchem oost geweest bij bleskensgraaf daar heb je ook zat weiland
damn, its alive....
|
|
|
|
erik1970
|
Met deze windrichting zit ik aan Brouwersdam te denken (in de sneeuw, niet in het water, brrr). Maar wordt de eerste keer snow-kiten voor mij... Gaan er nog meer mensen naar Bdam vanochtend?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Gaat daar sneeuw liggen dan op de Bdam? gisteren was het 1,68 dan spoelt er genoeg sneeuw weg.
|
|
|
Naishie
|
He ron alles goed met jou ik hou je wel in de gaten ik hoorde dat je pas geleden met mijn neef patrick nog was wezen wandelen. Gaat het weer een beetje met je duim? Vandaag hellaas geen tijd om te snowkiten in molenaarsgraaf is weer wat tussen gevallen maar mischien dat er morgen nog gasten gaan? Ik hoor wel hoe het geweest is vandaag met no morgen zelfde wind
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
was even lekker, vond het niet echt moeilijk voor de eerste keer. de wind was wel een beetje aan-uit, 12kn ongeveer met vlagen richting 20. Goeie workout trouwens, en wat schertste mijn verbazing toen mevrouw Steel (de moeder van Bezem wie kent hem niet) met een allerheerlijkst soepjen aan kwam zetten!
Bezem nog bedankt voor de trapeze van je broer en het regelen van het weiland. Hier wat foto's van de telefoon:
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
net terug van de brouwersdam lag totaal geen sneeuw alles weggespoelt...
|
|
|
Lex
|
bumbaaa! laatst ook ff in de sneeuw wezen spelen, kicke hoor
|
|
|
R.B.
|
@ Lex, het leeft!!! @H2H wil morgenmiddag ook wel ff maar moet ook nog kerstinkopen doen . Ik weet niet waar je wilt maar ik ben erachter dat langs de kust het veel makkelijker gaat dan op een weiland. Ennnn je valt zachter op zand haha.
|
|
|
Lex
|
Ja ik leef nog haha! kinderen hebben het druk he, ik dus ook
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Lekker in het sop gaan kiten, wetsuit,thermotop met kapje,botjes en handschoenen. 2u vogehouden, zonder problemen.
Dikke wind in België en geen kou gehad.
Het is nog te doen gasten !
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
He ron alles goed met jou ik hou je wel in de gaten ik hoorde dat je pas geleden met mijn neef patrick nog was wezen wandelen. Gaat het weer een beetje met je duim? Vandaag hellaas geen tijd om te snowkiten in molenaarsgraaf is weer wat tussen gevallen maar mischien dat er morgen nog gasten gaan? Ik hoor wel hoe het geweest is vandaag met no morgen zelfde wind
duimpie is weer goed gekomen, beetje korter en er groeit een mini nagel. maar geen pijn meer, huid groet mooi en kan hem weer voor 99% bewegen als vroeger dus binnenkort weer naar de speeltuin. zie je.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@H2H wil morgenmiddag ook wel ff maar moet ook nog kerstinkopen doen . Ik weet niet waar je wilt maar ik ben erachter dat langs de kust het veel makkelijker gaat dan op een weiland. Ennnn je valt zachter op zand haha. Kerstinkopen??? Das toch helemaal niet nodig man met deze wind. Maakt niet uit waarheen als het maar iets met vliegers een boardje en hoog door de lucht vliegen te maken heeft... Nogmaals wie is er morgen van de partij, water of sneeuw?
|
|
|
robbepop
|
Ikke, en het maakt mij niet uit water of sneeuw . Om 4 uur poeltje op de Bdam is toch wel heel verleidelijk.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik wil morgen ook wel gaan, droogpak is nog veel te weinig gebruikt.
Brouwersdam is een goede optie met spingtij.
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
zit er ook aan te denken.......stilzitten/liggen kunnen we nog lang genoeg :-)
|
|
|
rich@rd
|
(bazuin_kitesmiley)aahhhh, moet TE veel missen! loop enorm te balen van het feit dat ik moet werken! wel leuk te zien dat je je heb vermaakt rudo en heksenwagen.
|
|
|
Naishie
|
Word er morgen nog gesnowkite heb eindelijk vakantie dus zat tijd
|
|
|
robbepop
|
S'ochtends en begin van de middag ben ik er wel voor te porren, s'middags denk ik toch de b'dam. en misschien daarna nog effe snowkiten:P
|
|
|